JV har i lang tid haft en fattig dækning af de seneste års begivenheder som har udspillet sig i EFB. Man undres, da der netop er masser af kød på de ben som der kan koges suppe på.
Det faktum, at EFB nu endelig kan se fremad, fri af amerikanske blålys, bør jo resultere i gode artikler om hvad der arbejdes med på Gl. Vardevej.
Hvordan ser køreplanen for fremtiden ud?
Hvad vil blive gjort anderledes og hvorfor?
Men desværre bliver det kun til overfladiske artikler - ofte baseret på rygter og formodninger.
Hvad skal man med en lokal presse hvis ikke de gider eller kan levere mere end det de leverer for nuværende?
Det faktum, at EFB nu endelig kan se fremad, fri af amerikanske blålys, bør jo resultere i gode artikler om hvad der arbejdes med på Gl. Vardevej.
Hvordan ser køreplanen for fremtiden ud?
Hvad vil blive gjort anderledes og hvorfor?
Men desværre bliver det kun til overfladiske artikler - ofte baseret på rygter og formodninger.
Hvad skal man med en lokal presse hvis ikke de gider eller kan levere mere end det de leverer for nuværende?