Kan I huske da den lagde nede i rundkørslen, og man kunne få nærmest alt? Det kunne man vel egentlig også i starten ved stadion
Dengang Sportigan/ Intersport havde shoppen var den noget værd. Det blev ret fesent efter Sportmaster overtog.
Kan I huske da den lagde nede i rundkørslen, og man kunne få nærmest alt? Det kunne man vel egentlig også i starten ved stadion
Sjovt ... der er mange rundkørsler i Esbjerg, men siger man "Rundkørselen" så ved alle hvor man er henne :) :)
Lige præcis - men det skyldes jo også, at den var den eneste af slagsen i Esbjerg i en lang årrække
Ja, hvis man ser bort fra den halve rundkørsel ved Hjertingvej/Tarphagevej.
@OlfertAndersen.
Design mæssigt, har de seneste sæsoners spillertrøjer desuden været lysår efter Puma & i særdeleshed Umbro trøjerne... Det ville klæde klubben at få de helt små EfB trøjer til børn igen. Så alle kan få glæde af trøjerne. I Mellemtiden må vi glæde os til 100års trøjen, den skulle være ret blæret, ifølge en anonym medarbejder ved EfB