Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan faktisk rigtig godt lide designet på de her Hummel trøjer.

Den forrige trøje producent endte også med, at bruge det samme design et par år i streg. Det var satme ringe.
Tidligere bruger hed Wuhaa. 1924.
Mon ikke vi får lidt nyheder om spillertruppen i dag?
Syntes der mangler svar på spørgsmål om til- afgange …
Ontrack

Hvad tænker du på?
Er Freriks aftale underskrevet og i hus ?
Forlænges f eks Simpson ?
Osv …
Tim er i hus. 3 år. Simpson er ikke meldt ud. Man skrev med to unge "kanter" så hvis ikke Simpson vil gå ned i løn er han nok væk. Klogt at Styregruppen holder sig til planen om billigere trup.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ontrack

Men hvorfor skulle nyheden med Tim komme i dag?

Der bliver vel meldt noget ud, når klubben er klar til det
Ja, lad os nu se. Hvis alt er på plads, var det jo meldt ud.

Jeg synes, det er lidt betænkeligt, at vi ser tynde ud på højre wing/kant. Reelt ved vi ikke, hvad vi kan forvente af de to unge - og Simpson er også uafklaret.

Tim ser jeg mest som frontangriber. Så det kan jo også være en erstatning for Emil Holten, som dog, så vidt jeg kan forstå har døjet en del med skader i foråret - og derfor ikke umiddelbart ligner et klart salg.

Lidt interessant også, at der ikke er flere rygter spekulationer om Elias og Bourhane. Sidstnævnte kan selvfølgelig have noget at gøre med, at en retur til Frankrig nok er mest realistisk.
I princippet, så er Con og Simpson jo kontraktfri nu
Ja højre stopper er også en udfordring, som der skal findes en løsning på.
I princippet, så er Con og Simpson jo kontraktfri nu


Der er ikke kommet et opslag fra klubben, hvor man takker dem for deres tid i trøjen, så forhandlingerne må fortsat være i gang.
Tidligere bruger hed Wuhaa. 1924.
Annonce