Så blev Freriks officiel. Spændende tilgang, så absolut.
Snak
fre 28. jun 2024
@Hvemsagdedet
Og det var de så nu ..
Ontrack
Men hvorfor skulle nyheden med Tim komme i dag?
Der bliver vel meldt noget ud, når klubben er klar til det
Og det var de så nu ..
fre 28. jun 2024
Mon ikke det har spillet ind at der pt er ferie og man egentlig har været enige men lige har givet hinanden tid til ferie.. ikke videre smart hvis der var kommet et bud ind fra højre fra anden klub. Men tror da det er sådan noget
Redigeretfre 28. jun 2024
Vil sige at klubben har positiv overrasket mig, med deres start i dette transfervindue.
Var sgu meget usikker, på hvad man skulle forvente, og hvad der ville ske.
Men en god start, selvfølgelig vil der komme afgange, men det må man tag til den tid, når det sker..
Jeg håber der bliver hentet 1/2 forsvarsspillere ind, det må være der vi er ved og være tyndeste besat
Var sgu meget usikker, på hvad man skulle forvente, og hvad der ville ske.
Men en god start, selvfølgelig vil der komme afgange, men det må man tag til den tid, når det sker..
Jeg håber der bliver hentet 1/2 forsvarsspillere ind, det må være der vi er ved og være tyndeste besat
Redigeretfre 28. jun 2024
Ja, men kun på højre stopper.
Venstre stopper og vb er vi rigtig godt med. Jeg vil gå så langt som at sige, at jeg tror Leonel bliver ligaens bedste vb næste år eller tæt på.
Troelsen og Stagaard tror jeg begge kan tage skridtet til at blive blandt de bedste venstrebenede stoppere i rækken.
Derfor skal man jo faktisk også allerede nu til at få forlænget fx Troelsens og Leos kontrakter.
Venstre stopper og vb er vi rigtig godt med. Jeg vil gå så langt som at sige, at jeg tror Leonel bliver ligaens bedste vb næste år eller tæt på.
Troelsen og Stagaard tror jeg begge kan tage skridtet til at blive blandt de bedste venstrebenede stoppere i rækken.
Derfor skal man jo faktisk også allerede nu til at få forlænget fx Troelsens og Leos kontrakter.
fre 28. jun 2024
fra AB s hjemmeside
"Akademisk Boldklub A/S er blevet enige med Esbjerg fB om en permanent aftale for angriberen Tim Freriks til en ukendt transfersum samt en fremtidig videresalgsklausul."
"Akademisk Boldklub A/S er blevet enige med Esbjerg fB om en permanent aftale for angriberen Tim Freriks til en ukendt transfersum samt en fremtidig videresalgsklausul."
exilesbjergenser
Redigeretfre 28. jun 2024
Kunne dette betyde at EfB rent faktisk begynder at bruge penge? Det lugter altså lidt af Braithwaite´s rigmands onkel. Det er meget spændende dette her. Tror EfB får et fornuftigt setup, som gør at Superligaen ikke er urealistisk indenfor de næste 3 sæsoner.
Synes man skal skynde sig at leje, evt. hvis muligt, købe - Oscar Schwartau, fra Brøndby. Ville passe godt ind og er mega god. Man glemmer aldrig hvor vigtig Niki Zimling var. Esbjerg har altid haft godt øje for den slags supertalenter og uslebne diamanter.
Synes man skal skynde sig at leje, evt. hvis muligt, købe - Oscar Schwartau, fra Brøndby. Ville passe godt ind og er mega god. Man glemmer aldrig hvor vigtig Niki Zimling var. Esbjerg har altid haft godt øje for den slags supertalenter og uslebne diamanter.
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun.
Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
fre 28. jun 2024
Synes man skal skynde sig at leje, evt. hvis muligt, købe - Oscar Schwartau, fra Brøndby. Ville passe godt ind og er mega god. Man glemmer aldrig hvor vigtig Niki Zimling var. Esbjerg har altid haft godt øje for den slags supertalenter og uslebne diamanter
Mon ikke næste stop for ham er udlandet istedet?
Redigeretfre 28. jun 2024
Vi skal helt sikkert være gode til at hente unge talenter i større klubber, hvor de måske har for langt til spilletid på førsteholdet – Zimling er et godt eksempel på et vellykket projekt – i forhold til mange andre hold i 1. division, har vi flere ressourcer til at få spillere i gang.
Vi skal bestemt ikke gå efter et lucky punch ift. oprykning, hvis man f.eks. ser på Hvidovre i den netop overståede sæson, havde de aldrig en reel chance for at etablere sig i SL efter en fortjent, men overraskende, oprykning.
I en SL med kun 12 hold er der ikke bløde midterhold, hvilket man kan se på at "etablerede" klubber som AaB og nu OB også er rykket ned. Så med andre ord, skal vi sigte efter at være bedre, organisatorisk, økonomisk, opbakningsmæssigt og selvfølgelig spillemæssigt end klubber som Silkeborg, Randers, Viborg, Lyngby, Vejle (fordi vi har potentiale for større interesse/opbakning end dem) og spille nogenlunde lige op med klubber som AaB, OB, AGF; og stadig evne at byde klubber som Brøndby, FCN, FCK og FCM op til dans – det er altså noget der tager tid og hårdt, intelligent og fokuseret arbejde, hvis det skal være muligt.
Vi skal bestemt ikke gå efter et lucky punch ift. oprykning, hvis man f.eks. ser på Hvidovre i den netop overståede sæson, havde de aldrig en reel chance for at etablere sig i SL efter en fortjent, men overraskende, oprykning.
I en SL med kun 12 hold er der ikke bløde midterhold, hvilket man kan se på at "etablerede" klubber som AaB og nu OB også er rykket ned. Så med andre ord, skal vi sigte efter at være bedre, organisatorisk, økonomisk, opbakningsmæssigt og selvfølgelig spillemæssigt end klubber som Silkeborg, Randers, Viborg, Lyngby, Vejle (fordi vi har potentiale for større interesse/opbakning end dem) og spille nogenlunde lige op med klubber som AaB, OB, AGF; og stadig evne at byde klubber som Brøndby, FCN, FCK og FCM op til dans – det er altså noget der tager tid og hårdt, intelligent og fokuseret arbejde, hvis det skal være muligt.