@laffoe
Jeg er meget enig i dit skriv.
Nu venter jeg i spænding på mere nyt fra klubben.
Bl.a. har Doktoren nogle gode betragtninger om positioner hvor vores hold bør søge en afklaring/ løsning.
Jeg er meget enig i dit skriv.
Nu venter jeg i spænding på mere nyt fra klubben.
Bl.a. har Doktoren nogle gode betragtninger om positioner hvor vores hold bør søge en afklaring/ løsning.