Jeg nægter at tro på at ´Braithwaites rige onkel´ har lagt en krone i klubben uden der har været en pressemeddelelse om det, det er ønsketænkning
Snak
lør 29. jun 2024
Givet, jeg har ikke set ham spille, men ham her virker lidt spændende
https://www.transfermarkt.com/emel-omerovic/profil/spieler/1115696
4 kampe for Bosnien’s u19 landshold
Ham, Mads Svane og Jacob Jensen træner med førsteholdet her i opstarten
https://www.transfermarkt.com/emel-omerovic/profil/spieler/1115696
4 kampe for Bosnien’s u19 landshold
Ham, Mads Svane og Jacob Jensen træner med førsteholdet her i opstarten
lør 29. jun 2024
Hvad så, tror I Dreyer får spilletid i dag mod Tyskland?
Kun hvis vi er bagud 0-3...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
lør 29. jun 2024
Dreyer er begyndt sin sommerferie, med og sidde på flere forskellige bænke, rundt omkring i Tyskland.
Så nej laffoe, det tror jeg ikke han gør ;-)
Så nej laffoe, det tror jeg ikke han gør ;-)
lør 29. jun 2024
Når de praktisk talt eneste chancer vi har på landsholdet er lange skud udenfor feltet, hvorfor så sende Dreyer ind, han scorer jo aldrig lignende mål?..
søn 30. jun 2024
https://jv.dk/efb/efb-nye-formand-vil-gerne-kaldes-roevkedelig-det-er-et-maal-i-sig-selv-at-der-ikke-skal-vaere-drama-omkring-klubben?rss&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QMvcUWk9HHsjpplH-EzH8Z3H4F8yEey-l6KDHM-JWBsb1elbUsraTtMM_aem_pCkpyG-FJefTeMV3IPEC7Q
Endelig en rigtig god artikel i JV!
- Vi kører med vores budget fra 2. division
- klubben skal kunne køre rundt uden spillersalg
- Tim Freriks er en undtagelse, vi prøver ikke at betale for spillere lige nu
- I Superligaen vil man have en sportschef og direktør, men ikke i 1. division.
- Man arbejder på flere sponsorer, også landsdækkende
- Vi er ikke tvunget til slag, men er lydhøre for gode bud
- Der er plads til, at der kan tilføjes en aktionær, men det bliver aldrig en majoritet.
- Kæremålet fylder intet i bestyrelsen.
Endelig en rigtig god artikel i JV!
- Vi kører med vores budget fra 2. division
- klubben skal kunne køre rundt uden spillersalg
- Tim Freriks er en undtagelse, vi prøver ikke at betale for spillere lige nu
- I Superligaen vil man have en sportschef og direktør, men ikke i 1. division.
- Man arbejder på flere sponsorer, også landsdækkende
- Vi er ikke tvunget til slag, men er lydhøre for gode bud
- Der er plads til, at der kan tilføjes en aktionær, men det bliver aldrig en majoritet.
- Kæremålet fylder intet i bestyrelsen.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
søn 30. jun 2024
Der er plads til, at der kan tilføjes en aktionær, men det bliver aldrig en majoritet.
Det er jo egentlig en fin beslutning, men så får man aldrig betydelige penge ind i klubben den vej. Der er jo ingen der ønsker at eje for eksempel 40 procent, når man reelt står uden for indflydelse.
søn 30. jun 2024
Der er jo ingen der ønsker at eje for eksempel 40 procent, når man reelt står uden for indflydelse.
Hvis det er en veldrevet klub, og derved en potentiel god investering, hvor de mener de kan hjælpe med at dreje på nogle knapper, så kan det godt være en god case for en investor.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.