Rigtig fint interview, der giver ro og svar på mange vigtige spørgsmål.
Selvfølgelig vil der altid være detaljer, som vi gerne vil have uddybet, men fx spørgsmål om NES eller andre enkeltpersoner ville FE ikke have svaret på, men alt i alt meget afklarende.
For mit vedkommende giver det i hvert fald en forhåbning om og en tro på, at vi vil kunne spille stabilt i SL i løbet af et par år eller tre.
Selvfølgelig vil der altid være detaljer, som vi gerne vil have uddybet, men fx spørgsmål om NES eller andre enkeltpersoner ville FE ikke have svaret på, men alt i alt meget afklarende.
For mit vedkommende giver det i hvert fald en forhåbning om og en tro på, at vi vil kunne spille stabilt i SL i løbet af et par år eller tre.