Patrick Tjørnelund er jo så endnu en spiller, der er ´opvokset´ i akademiet...
Ja, og det tror jeg vi alle synes er fedt. Men han er jo ikke en spiller der kommer fra akademiet. Han kommer fra Kolding IF.
Patrick Tjørnelund er jo så endnu en spiller, der er ´opvokset´ i akademiet...
Men han er jo ikke en spiller der kommer fra akademiet. Han kommer fra Kolding IF.
Han er jo ikke en spiller, der kommer fra Kolding. Han er kontraktfri.
Det kan da godt være han kommer fra Kolding af, men er sgu stadigvæk fået sin fodboldopdragelse i Esbjerg