Snak

Mere indhold efter annoncen
Den skulle næsten komme fra en meget velfungerende højre side. Fedt!
0-1 Lausen
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Endeligt !!⚽️😎
Dejligt! Sådan.
Gode indskiftninger….åbenlyse….

Maden vil sagtens kunne gøre en forskel i denne kamp.
Husk at både Hradechy og Kian så elendige ud de første ~10-15 kampe
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Sliefb

Et lejeophold til 2. Div kan gøre ham bedre (måske).
Han er ikke god nok til 1. Div
Har udtrykket ændret sig i takt med at Maden og Freriks er kommet ind?

Vil ønske jeg kunne se kampen, men Norlys har det ikke i pakken.
Tidligere bruger hed Wuhaa. 1924.
Nej ikke rigtigt. Vi spiller stadig for langsomt. Lidt på Middelfarts præmisser, kan man sige…

Troelsen med liiiiidt for mange dumme beslutninger
Jeg har ingen fidus til Bjur overhovedet.

Kan vi ikke hente ham der Akale i stedet?
Så er der kun optikeren.
Annonce