Den skulle næsten komme fra en meget velfungerende højre side. Fedt!
Snak
lør 2. aug 15:17
Dejligt! Sådan.
Gode indskiftninger….åbenlyse….
Maden vil sagtens kunne gøre en forskel i denne kamp.
Gode indskiftninger….åbenlyse….
Maden vil sagtens kunne gøre en forskel i denne kamp.
lør 2. aug 15:18
@Sliefb
Et lejeophold til 2. Div kan gøre ham bedre (måske).
Han er ikke god nok til 1. Div
Et lejeophold til 2. Div kan gøre ham bedre (måske).
Han er ikke god nok til 1. Div
lør 2. aug 15:24
Har udtrykket ændret sig i takt med at Maden og Freriks er kommet ind?
Vil ønske jeg kunne se kampen, men Norlys har det ikke i pakken.
Vil ønske jeg kunne se kampen, men Norlys har det ikke i pakken.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
lør 2. aug 15:29
Nej ikke rigtigt. Vi spiller stadig for langsomt. Lidt på Middelfarts præmisser, kan man sige…
Troelsen med liiiiidt for mange dumme beslutninger
Troelsen med liiiiidt for mange dumme beslutninger