Når alt kommer til alt, så har vi 3 point mere på tavlen. Det er nu engang det vigtigste i fodbold.
Vi er i en proces. Det er kun tredje officielle kamp under San, med 2 sejre og 1 nederlag til følge. Godkendt.
Spillet skal nok komme, og ja det vil pynte med forstærkninger, men materialet har jo været godt nok til at hente to sejre. Det skal vi lige have med i ligningen, kønt eller ej.
Skal vi i øvrigt ikke stoppe den "hetz" mod Ankersen? Det er næsten ligeså trættende at høre på, som snakken om Lungi. Ankersen er EfB´er og ja han er ikke den spiller han var engang, men han har rutine og det er ikke nogen dårlig ting, når det er tæt til sidst og spidser til.
Tim leverer igen en fin indsats, og han virker til at give alt for os, så længe han er her. Han var tæt på mål i dag, og kæmper godt for det.
Elsker også de små ting, som da Strand til sidst knytter næven ved at have fået et indkast. Det er sgu vindermentalitet, og det smitter!
Nu bliver resten af weekenden lige lidt ekstra god ❤️🔵⚪️
Mig med det generiske navn (Hvorfor kan man ikke ændre det Bold?!) - Stort EfB-hjerte!