Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuldstændigt unødvendigt at invitere Middelfart ind.

Ankersen er så langsom - hvorfor spiller han i stedet for Strandby?
Synes Bjur har gjort det rigtig godt! Så gerne han søgte sin egen chance mere. Men god kamp af ham!

Forstår ikke Ankersen…
Vigen spiller fuld tid i dag, synes også han har gjort det godt i dag, højdepunktet er uden tvivl da han driblede forbi 3 modspillere.
Vigen har spillet fuld tid i alle 3 kampe indtil nu - og bliver bedre og bedre :)
Sådan! Vigen god. Strand fantastisk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ikke kønt. Men clean-sheet og tre point er svært at være utilfreds over.
Ok kamp mod et svært hold – blev Ankersen ikke snydt for et straffespark der?
Det er simpelthen en gåde hvorfor Jakob Ankersen spiller. Han har ingen gode aktioner og er totalt ufarlig.

Der er stadig behov for at forstærke det her hold.

Middelfart får det svært.
Dejligt med 3 point.

Men jeg må bare være ærlig og sige, at det var en af de ringeste fodboldkampe jeg har set i meget, meget lang tid!

Nu må det få en ende med Marcus. Han aner simpelthen ikke hvad fodbold gå ud på. Jeg tilslutter mig også koret af folk der helst ser Tim starte. Han er simpelthen den eneste der er stærk nok til af spille så alene på toppen.
Når alt kommer til alt, så har vi 3 point mere på tavlen. Det er nu engang det vigtigste i fodbold.

Vi er i en proces. Det er kun tredje officielle kamp under San, med 2 sejre og 1 nederlag til følge. Godkendt.

Spillet skal nok komme, og ja det vil pynte med forstærkninger, men materialet har jo været godt nok til at hente to sejre. Det skal vi lige have med i ligningen, kønt eller ej.

Skal vi i øvrigt ikke stoppe den "hetz" mod Ankersen? Det er næsten ligeså trættende at høre på, som snakken om Lungi. Ankersen er EfB´er og ja han er ikke den spiller han var engang, men han har rutine og det er ikke nogen dårlig ting, når det er tæt til sidst og spidser til.

Tim leverer igen en fin indsats, og han virker til at give alt for os, så længe han er her. Han var tæt på mål i dag, og kæmper godt for det.

Elsker også de små ting, som da Strand til sidst knytter næven ved at have fået et indkast. Det er sgu vindermentalitet, og det smitter!

Nu bliver resten af weekenden lige lidt ekstra god ❤️🔵⚪️
Mig med det generiske navn (Hvorfor kan man ikke ændre det Bold?!) - Stort EfB-hjerte!
Annonce