Middelfart må godt nok ikke være tilfredse med ikke at få point i dag, de havde flere muligheder, og blev snydt for et straffe der bliver dømt 9/10 gange uden VAR og 10/10 gange med VAR.
Snak
lør 2. aug 16:18
Middelfart er et godt 2.divisions hold men ikke mere end det. Så er der ingen grund til eufori.
San og Seb må erkende at begge “genialiteter” ( Lucena som top-angriber og Hansen som den “ny Julius Beck”) er dødfødte og prøve noget andet.
Freriks var den type spiller vi manglende i 1.halvleg.
San og Seb må erkende at begge “genialiteter” ( Lucena som top-angriber og Hansen som den “ny Julius Beck”) er dødfødte og prøve noget andet.
Freriks var den type spiller vi manglende i 1.halvleg.
lør 2. aug 16:24
Det vigtigste var trods alt, at vi fik vores 3 point.
Men som mange andre vurderer jeg også, at vi spiller en umådelig ringe kamp.
Vi kan ikke finde ud af at sætte et spil med hurtig boldomgang - og vi mangler potens i angrebet. Vi ligner i perioder et semiprofessionelt hold, som er henrykte for at kunne tage point fra Middelfart....
Nøj det var sløjt ...
Det hjælper, at Lucena og Hansen bliver skiftet ud med Tim og Maden og vi
får da også det nødvendige mål.
...
Jeg syntes i øvrigt, at det er forkert og synd at bruge Lucena som starter.
Han er for ung og tydeligvis for uerfaren - selvom vi alle ønsker ham den største succes.
Der er ingen forsvar, som vi møder i 1. division som ikke kan dæmme op for ham og han får ikke den hjælp fra Bjur og From, som er nødvendigt for at han lykkedes.
Nu har han, i tre kampe, fået chancen og fået lidt mere hår imellem tænderne.
- Jeg tror han gør sig bedre som ind skifter med hans nuværende niveau.
Så kan han få 20 - 30 min i kampe, som har sat sig og brænde den max af.
3 point i en skidt kamp er velkommen :)
Potente og farlige angribere og hurtigere boldomgang med kvalitet savnes!
(vi har nok kun Tim lidt endnu)
Men som mange andre vurderer jeg også, at vi spiller en umådelig ringe kamp.
Vi kan ikke finde ud af at sætte et spil med hurtig boldomgang - og vi mangler potens i angrebet. Vi ligner i perioder et semiprofessionelt hold, som er henrykte for at kunne tage point fra Middelfart....
Nøj det var sløjt ...
Det hjælper, at Lucena og Hansen bliver skiftet ud med Tim og Maden og vi
får da også det nødvendige mål.
...
Jeg syntes i øvrigt, at det er forkert og synd at bruge Lucena som starter.
Han er for ung og tydeligvis for uerfaren - selvom vi alle ønsker ham den største succes.
Der er ingen forsvar, som vi møder i 1. division som ikke kan dæmme op for ham og han får ikke den hjælp fra Bjur og From, som er nødvendigt for at han lykkedes.
Nu har han, i tre kampe, fået chancen og fået lidt mere hår imellem tænderne.
- Jeg tror han gør sig bedre som ind skifter med hans nuværende niveau.
Så kan han få 20 - 30 min i kampe, som har sat sig og brænde den max af.
3 point i en skidt kamp er velkommen :)
Potente og farlige angribere og hurtigere boldomgang med kvalitet savnes!
(vi har nok kun Tim lidt endnu)
lør 2. aug 16:27
Jeg synes faktisk Lucena og Hansen gjorde det ok. Vi spiller for få bolde på Lucena, for han vinder faktisk en del dueller.
Hetz mod Ankersen? Er det en joke? Det er fint med rutine ja, men ikke når niveauet i øvrigt ikke berettiger til at spille.
Jeg synes helt ærligt, det er ufatteligt, at han får spilletid. Vi har tre, fire omstillingsmuligheder som går i stå og han laver et par dumme frispark. Holder så godt i bolden et par gange også, men det er efter min mening slet ikke godt nok til, at han skal spille.
Hetz mod Ankersen? Er det en joke? Det er fint med rutine ja, men ikke når niveauet i øvrigt ikke berettiger til at spille.
Jeg synes helt ærligt, det er ufatteligt, at han får spilletid. Vi har tre, fire omstillingsmuligheder som går i stå og han laver et par dumme frispark. Holder så godt i bolden et par gange også, men det er efter min mening slet ikke godt nok til, at han skal spille.
lør 2. aug 16:30
Det er ubegribeligt, at Tim ikke er starter! Det giver en helt anden dimension at have ham med. Det forstår jeg simpelthen ikke en brik af.
Kan nogen tv-seere sige noget om situationen med Ankersen til sidst? På stadion lignede det et klart straffe, om ikke andet end tackling. Men ligefrem film? Det virkede virkelig underligt!
Kan nogen tv-seere sige noget om situationen med Ankersen til sidst? På stadion lignede det et klart straffe, om ikke andet end tackling. Men ligefrem film? Det virkede virkelig underligt!
lør 2. aug 16:30
Men ros til forsvaret for at stå rimeligt godt - Middelfart bliver måske snydt for et straffe, men ellers har de vel ikke rigtig mere end et par halve chancer.
Jeg bliver aldrig fan af, at vi skifter defensivt ind for at forsvare en føring.
Jeg bliver aldrig fan af, at vi skifter defensivt ind for at forsvare en føring.
lør 2. aug 16:31
Vedr. Ankersen - det lignede en kluntet duel - synes ikke der var straffe, men heller ikke film.
lør 2. aug 16:34
Kan nogen tv-seere sige noget om situationen med Ankersen til sidst? På stadion lignede det et klart straffe, om ikke andet end tackling. Men ligefrem film? Det virkede virkelig underligt!
På tv, et lille puf, som ikke skal give straffe.
Film....(?)
Ikke rigtigt, da der er lidt kontakt
lør 2. aug 16:53
Heller ikke fan af at prøve at trække tiden allerede fra 88. minut. Det lover sjældent godt, når man begynder at danse med hjørneflaget så tidligt
lør 2. aug 17:03
Dejligt med så meget negativitet ovenpå en lækker 0-1 sejr! ❤️ Tør slet ikke tænke på hvordan det ville se ud med uafgjort eller nederlag. 3 point - videre!
En spændende kamp mod Kolding venter i næste weekend! Det er et af de hold vi skal måle os med i kampen om top 6! Vi kan potentielt stå med 9 point efter 4 kampe, det havde jeg gerne solgt den for inden sæsonstart! Mon vi rammer +4000 på stadion?
Håber også vi ser lidt transferaktivitet i den kommende uge. Det er ved at være på tide 🤞
En spændende kamp mod Kolding venter i næste weekend! Det er et af de hold vi skal måle os med i kampen om top 6! Vi kan potentielt stå med 9 point efter 4 kampe, det havde jeg gerne solgt den for inden sæsonstart! Mon vi rammer +4000 på stadion?
Håber også vi ser lidt transferaktivitet i den kommende uge. Det er ved at være på tide 🤞
Mig med det generiske navn (Hvorfor kan man ikke ændre det Bold?!) - Stort EfB-hjerte!