Jeg synes faktisk Lucena og Hansen gjorde det ok. Vi spiller for få bolde på Lucena, for han vinder faktisk en del dueller.
Hansen kan jeg faktisk slet ikke se lyset i som han spiller i dag..
Han tager ikke de rigtige løb, men alle de forkerte og han bliver overmatchet af et semi-professionelt forsvar.
Lej ham ud - det giver erfaring, spilletid!
Selv Lukas Kjerrumgaard skulle igennem to lejeforløb fra OB inden han kunne tilspille sig en plads og bryde igennem sidste sæson.
P.t. er Hansen simpelthen for dårlig til EFBs 1. hold.
Lucena gør heller ikke megen væsen af sig selv i dag.
Vi har tre offside kendelser imod os i 1. halvleg og alle tre er fra ham.
Han er for let at læse for forsvaret og de afmonterer ham/ isolerer ham uden problemer.
Jeg er med på, at den her knægt bliver stor, men han er der ikke helt endnu.
Hvis vi havde en bedre offensiv, kunne kan støtte ham bedre - men vi har kun Bjur og From + Lausen, som ikke har den støttende effekt.
Brug ham som ind-skifter i stedet og han bliver en giga succes med tiden ..