Spillere, der kommer til, kan jo også udvikles, så hvis de er bedre, end dem vi har - eller har et større potentiale - så er der jo ikke så meget at betænke sig på. Ligesom at outputtet fra akademiet bare skal være bedre.
Og ja truppen skal selvfølgelig gradvist forbedres. Det er jo hele ideen med professionel sport at man hele tiden skal stræbe efter at forbedre sig.
Det allermest latterlige i et udviklingsperspektiv er da at vi fx bruger Ankersen. At nogen kalder det en hetz at man påpeger det åbenlyse, kommer jeg aldrig til at forstå. Det giver ingen mening, at man har en aldrende spiller som er holdets dårligste, når man vil satse på klubbens egne talenter eller vil bygge et hold op.
Hvis Ankersen var en profil på holdet var det en anden snak, men det er han jo slet, slet ikke. Så hvorfor går den halve time ikke til en anden spiller?
Hvis du tager FCN fx så er de ældre spillere med til at give stabilitet og kvalitet -
Inter personligt mod Jakob - han har været en rigtig god spiller - men det ef han ikke længere. Det er underligt, at Strandby eller Kristiansen ikke bliver brugt i stedet.
Og ja truppen skal selvfølgelig gradvist forbedres. Det er jo hele ideen med professionel sport at man hele tiden skal stræbe efter at forbedre sig.
Det allermest latterlige i et udviklingsperspektiv er da at vi fx bruger Ankersen. At nogen kalder det en hetz at man påpeger det åbenlyse, kommer jeg aldrig til at forstå. Det giver ingen mening, at man har en aldrende spiller som er holdets dårligste, når man vil satse på klubbens egne talenter eller vil bygge et hold op.
Hvis Ankersen var en profil på holdet var det en anden snak, men det er han jo slet, slet ikke. Så hvorfor går den halve time ikke til en anden spiller?
Hvis du tager FCN fx så er de ældre spillere med til at give stabilitet og kvalitet -
Inter personligt mod Jakob - han har været en rigtig god spiller - men det ef han ikke længere. Det er underligt, at Strandby eller Kristiansen ikke bliver brugt i stedet.