Troelsen og Skipper fungerer fint sammen, ja. Men Skipper er simpelthen bare for langsom… Stagaard har langt til en startplads. Troelsen vokser med opgaven og spiller med mere og mere autoritet.
Mon ikke Maden starter i stedet for Hansen mod Kolding. Hansen var ikke direkte dårlig. Han var bare heller ikke god.
Montano starter i dag mod Randers. Det er virkelig imponerende, når man tænker på, hvad han leverede sidste (halv)sæson især. I øvrigt starter også Larsen og Jeppe Andersen.
Mon ikke Maden starter i stedet for Hansen mod Kolding. Hansen var ikke direkte dårlig. Han var bare heller ikke god.
Montano starter i dag mod Randers. Det er virkelig imponerende, når man tænker på, hvad han leverede sidste (halv)sæson især. I øvrigt starter også Larsen og Jeppe Andersen.