Nu skal Breum bare have fingeren ud og hente 3-4 nye spillere inden vinduet lukker i
Ja, nu må det være slut med at skynde sig langsomt og træde i karakter.
Mon ikke også han har forberedt sig på scenariet - det må man gå ud fra(?)
Vi har nu solgt ud af de spillere, som den tidligere administration sikrede EFB. Den må tilskrives 90% af æren for den gode indtægt, vi har præsteret over sommeren.
Beck, Tim og en ekstra portion penge på Jørgensen.
Det bliver nu spændende at se om Breum kan mønstre samme gode spillere ind, som kan generere samme i salgsindtægter og gerne bedre.
Mon ikke han præsentere noget godt inden længe?