Jeg forstår ikke hypen omkring Sander, synes ikke han har vist noget som helst endnu. Han har endnu til gode at slå ét godt indlæg.
Snak
søn 3. aug 16:09
Jeg synes, han spillede rigtig godt i går og med stort overskud.
Det burde være muligt at lægge på i takt med, at han finder sig endnu bedre til rette.
Det burde være muligt at lægge på i takt med, at han finder sig endnu bedre til rette.
søn 3. aug 16:21
Synes også, Sander gjorde det godt. Hurtig. God mand mod mand. Virker go defensivt. Fighter.
Redigeretsøn 3. aug 16:37
Sliefb
Skal det nu ligefrem være "hype" at folk synes at Strand har været en gevinst i forhold til det vi havde?
Det er rart med folk der ser tingene på forskellige måder, men synes godt nok at du anstrenger dig for at finde de negative vinkler.
Hvis det nu viser sig at de har solgt Tim forsøger 10 millioner, så bliver du sikkert sur over at de ikke fik 12:)
Skal det nu ligefrem være "hype" at folk synes at Strand har været en gevinst i forhold til det vi havde?
Det er rart med folk der ser tingene på forskellige måder, men synes godt nok at du anstrenger dig for at finde de negative vinkler.
Hvis det nu viser sig at de har solgt Tim forsøger 10 millioner, så bliver du sikkert sur over at de ikke fik 12:)
søn 3. aug 16:48
Sander Strand virker til at være en lovende og super god case.
Som andre allerede er inde på…
- så var han super billig
- er gået direkte ind i start-11’eren uden at svække holdet
- besidder et klart potentiale at bygge videre mod, når han er startet ganske solidt ud nu og blot spillet et par kampe
Det tegner rigtig positivt med ham på venstredøren
Som andre allerede er inde på…
- så var han super billig
- er gået direkte ind i start-11’eren uden at svække holdet
- besidder et klart potentiale at bygge videre mod, når han er startet ganske solidt ud nu og blot spillet et par kampe
Det tegner rigtig positivt med ham på venstredøren
søn 3. aug 17:31
Synes nu også at Sander ligner en kæmpe gevinst. Mindes ikke vi har haft så hurtig en spiller nogensinde. Samtidig med han er hurtig, så løber han også solen sort.
Ik vær negativ på alt klubben foretager sig.
Ik vær negativ på alt klubben foretager sig.