Snak

Mere indhold efter annoncen
Fish
Jeg er enig med dig. De kunne sagtens blive bedre til at kommunikere, og det minder vel meget om det gamle EfB.

Nu mister vi vores topscorer, og ingen ved om han bliver erstattet, eller de bare kører videre med det de har.

Jeg tror de henter en erstatning, men det er umuligt at gætte på, for der er ingen der ved, hvad EfB vil med den her sæson.
Der er pt ikke noget at kommentere på. Agesen ville heller ikke bekræfte, at de er i færd med at købe Tim. Så skal Sebastian ikke vælte ud i medierne og fortælle at han er blevet solgt.. som en anden så fint skriver, så skal Viborg være klar til at præsentere ham før vi kan melde ham solgt. De to klubber har helt sikkert aftalt, hvornår det skal finde sted.

Nævner jeg nogle steder, at han skal fare ud i medierne og sige, at han er blevet solgt?
Kunne det tænkes at det er EfB der har bedt om at trække tiden, så de måske kan breake nyheden om en tilgang i næsten samme ombæring at Tims afsked blir bekendtgjort
Tidlige bruger Esbjergblood
Viborg teaser med Tim nu. Så mon ikke der kommer noget her ved klokken 16.

Viborg teaser

Viborg teaser for en ny spiller på sin X–profil.

Måske det er Tim Freriks, som Bold tidligere har meldt værende på vej til Viborg.

⏳ pic.twitter.com/4B3bwkGuM0

— Viborg FF ☘️ (@viborgff) August 4, 2025
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er helt klart Tim’s arm
Håber bare Esbjerg har fået en god pris for ham.
Esbjergaway

Har du hørt noget da?
Sebastian på EfB.dk :

– Salget af Tim Freriks giver os således mulighed for at fortsætte arbejdet med at styrke holdets og klubbens langsigtede konkurrenceevne, og vi følger og effektuerer derfor den plan, vi har for transfervinduet med henblik på at stille EfB så stærkt som overhovedet muligt. Vi har qua vores sæsonstart skabt et stærkt, sportsligt momentum, og det agter vi at bygge videre på og forventer derfor snarligt at tilføre ny energi i truppen, siger han.
Fin og informativ meddelelse om salget og de videre perspektiver.
Det er vel ikke arrogant at vente på Viborg (sikkert som aftalt) – nogen gange kan vi godt tælle til ti, før vi trykker på aftrækkeren.
Annonce