Fish
Jeg er enig med dig. De kunne sagtens blive bedre til at kommunikere, og det minder vel meget om det gamle EfB.
Nu mister vi vores topscorer, og ingen ved om han bliver erstattet, eller de bare kører videre med det de har.
Jeg tror de henter en erstatning, men det er umuligt at gætte på, for der er ingen der ved, hvad EfB vil med den her sæson.
Jeg er enig med dig. De kunne sagtens blive bedre til at kommunikere, og det minder vel meget om det gamle EfB.
Nu mister vi vores topscorer, og ingen ved om han bliver erstattet, eller de bare kører videre med det de har.
Jeg tror de henter en erstatning, men det er umuligt at gætte på, for der er ingen der ved, hvad EfB vil med den her sæson.