Fastholder stadig mit tidligere argument, at jeg synes 5 mio, er en ok pris.
Tror bestemt ikke det var muligt at få en højere pris end fra andre end Horsens. Så alternativet havde været intet salg.
Personligt har jeg ikke set Freriks som værende en spiller der ikke kunne erstattes, hvorfor jeg selvfølgelig synes et salg til 5 mio. vil være ganske acceptabelt. Alt under er simpelthen for lidt.
Tror bestemt ikke det var muligt at få en højere pris end fra andre end Horsens. Så alternativet havde været intet salg.
Personligt har jeg ikke set Freriks som værende en spiller der ikke kunne erstattes, hvorfor jeg selvfølgelig synes et salg til 5 mio. vil være ganske acceptabelt. Alt under er simpelthen for lidt.