Helt enig abc!
Vi er i denne sæson endnu længere fra Superligaen end vi var for et år siden.
Det går den forkerte vej.
Vi er i denne sæson endnu længere fra Superligaen end vi var for et år siden.
Det går den forkerte vej.
5 millioner er ikke urealistisk, men hele situationen står og falder med, hvem man henter ind som erstatning og til hvilken pris.
Men altså... hentet for 75.000 kr. Solgt for 5 millioner året efter, med måske 1 millioner til AB, så har vi tjent knap 4 millioner på et år. Det er godt købmandskab af Hammer, det er okay solgt af Breum.
Forhåbentlig har vi fået lidt mere end 5, havde gerne set 6-8 millioner, især når Viborg nu lige her tjent 30 millioner på et salg.