@great999
Ja, det har også været min væsentligste anke. Det klubben vil er simpelthen for svært - vi vil i toppen med et lavt spillerbudget og et akademi, som heller ikke kan følge med superligaklubbernes. Mellem Troelsen som er årgang 2002 (så vidt jeg husker) og Lucena årgang 2007 er der ingen førsteholdsspillere, der reelt får spilletid.
Man kan ganske enkelt ikke gøre det hele med den økonomi, vi har til rådighed, med mindre altså den sportslige sektor er helt exceptionelt god.
For hvert år der går bliver afstanden til oprykning større og større. Det der med at bygge langsomt op, virker ikke realistisk.
Men nu har klubben i et vindue fået tilført 15 mio. kr. Tim (5), Beck (5), Jørgensen (3) og andre indtægtskilder (2).
Spørgsmålet er om det inden for de næste år kommer et gunstigere tidspunkt at satse på?
Med den trup vi har er det vel kun Lausen, Troelsen og Lucena, der ligner spillere, som kan blive penge værd - og de to første kun mindre beløb i 1 division.
Jeg håber I sagens natur, at vi lykkes, men jeg tror strategien er forkert.
P.S. Hvis vi kun har fået 3 mio. kr. så er ledelse og bestyrelse i EfB simpelthen til grin. Jeg vælger at tro, det er forkert.
Ja, det har også været min væsentligste anke. Det klubben vil er simpelthen for svært - vi vil i toppen med et lavt spillerbudget og et akademi, som heller ikke kan følge med superligaklubbernes. Mellem Troelsen som er årgang 2002 (så vidt jeg husker) og Lucena årgang 2007 er der ingen førsteholdsspillere, der reelt får spilletid.
Man kan ganske enkelt ikke gøre det hele med den økonomi, vi har til rådighed, med mindre altså den sportslige sektor er helt exceptionelt god.
For hvert år der går bliver afstanden til oprykning større og større. Det der med at bygge langsomt op, virker ikke realistisk.
Men nu har klubben i et vindue fået tilført 15 mio. kr. Tim (5), Beck (5), Jørgensen (3) og andre indtægtskilder (2).
Spørgsmålet er om det inden for de næste år kommer et gunstigere tidspunkt at satse på?
Med den trup vi har er det vel kun Lausen, Troelsen og Lucena, der ligner spillere, som kan blive penge værd - og de to første kun mindre beløb i 1 division.
Jeg håber I sagens natur, at vi lykkes, men jeg tror strategien er forkert.
P.S. Hvis vi kun har fået 3 mio. kr. så er ledelse og bestyrelse i EfB simpelthen til grin. Jeg vælger at tro, det er forkert.