Se lige målet igen. Det er Freiks der skaber pladsen, så Lausen har frit skud.
Jeps! han binder altid 1-2 forsvarer til sig
Se lige målet igen. Det er Freiks der skaber pladsen, så Lausen har frit skud.
Men der er ikke rigtig nogle perspektiver i at beholde Freriks. Vi har brug for penge for at styrke truppen, og det kunne vi få ved at sælge ham. Hvis ikke der kommer nye, gode spillere ind, rykker vi ikke op, Freriks eller ej.