De 3 mio tror jeg simpelthen ikke på, som en anden bruger nævner må der være indbygget klausuler der nemt udløses og kan tage prisen et par mio eller tre op, det andet giver jo ingen som helst mening.
Vi har en spiller der stadigvæk havde 2 år tilbage på kontrakten, så hvorfor skulle vi dog sælge for sølle 3 mio? Det ville jo være vanvid.
Det kan selvfølgelig være han ville være komplet umulig og være giftig for omklædningsrummet, hvis vi nægtede at sælge. At han har presset så meget på at et salg nærmest var den eneste mulighed. I så fald siger det jo blot alt om hvordan fodboldspillere i dag er en flok primadonnaer.
Ikke desto mindre skal der ske noget og det er asap. Det kan kun gå for langsomt. Vi skal som minimum have 2 nye spillere ind og gerne en 3-4 stykker.
Vi har en spiller der stadigvæk havde 2 år tilbage på kontrakten, så hvorfor skulle vi dog sælge for sølle 3 mio? Det ville jo være vanvid.
Det kan selvfølgelig være han ville være komplet umulig og være giftig for omklædningsrummet, hvis vi nægtede at sælge. At han har presset så meget på at et salg nærmest var den eneste mulighed. I så fald siger det jo blot alt om hvordan fodboldspillere i dag er en flok primadonnaer.
Ikke desto mindre skal der ske noget og det er asap. Det kan kun gå for langsomt. Vi skal som minimum have 2 nye spillere ind og gerne en 3-4 stykker.