AB med de nye ejere og stort budget sælger ikke deres topscorer for 75k, når de render rundt og giver middelmådige spillere 70k i løn
Snak
Redigeretman 4. aug 21:34
Har man solgt en klasseangriber med lang kontrakt for 3 millioner (inkl. evt. bonusser)… - ja så burde man nok overveje sin profession!
Ville Tim smadre sin karriere ved at være mopset de næste 2,5 år - næppe!!
Skal bare bare blive lidt småsur og så får man løst sin kontrakt??
Er rystet hvis sandheden er 3 mio.
Er du sindssyg vi har en historik med at lade dygtige angribere smutte for nothing…
Var det ikke lidt det samme forløb med Matthias som AAB solgte for 22 millioner?
Duer sku ikke salgsemner bare stopper med at træne og går i medierne 🤣
Med Tim havde vi muligheden for at holde ham….
Nu skal den lige bekræftes, men DAMN det virker helt absurd amatøragtigt!!
Ville Tim smadre sin karriere ved at være mopset de næste 2,5 år - næppe!!
Skal bare bare blive lidt småsur og så får man løst sin kontrakt??
Er rystet hvis sandheden er 3 mio.
Er du sindssyg vi har en historik med at lade dygtige angribere smutte for nothing…
Var det ikke lidt det samme forløb med Matthias som AAB solgte for 22 millioner?
Duer sku ikke salgsemner bare stopper med at træne og går i medierne 🤣
Med Tim havde vi muligheden for at holde ham….
Nu skal den lige bekræftes, men DAMN det virker helt absurd amatøragtigt!!
man 4. aug 21:36
Takker for info.
Der burde jo være et okay råderum at forstærke holdet med. Vi har både solgt Julius Beck, fået en betydelig bonus for Mathias Jørgensen og nu Freiks.
Ikke at vi skal gå ud og være uansvarlige, men der er også noget midt imellen. Der kan ikke længere lurepasses, der skal være noget handling nu.
Der burde jo være et okay råderum at forstærke holdet med. Vi har både solgt Julius Beck, fået en betydelig bonus for Mathias Jørgensen og nu Freiks.
Ikke at vi skal gå ud og være uansvarlige, men der er også noget midt imellen. Der kan ikke længere lurepasses, der skal være noget handling nu.
man 4. aug 21:42
Vi har scoret tre mål i den her sæson. To af dem var aldrig sket uden Tim. Vi spiller lige nu med en teenager på toppen, som ikke engang er skolet angriber. Vi HAVDE en angriber. Selv i overtiden i Middelfart fjerner han bare sin direkte modstander og får en kæmpe chance. Ærgerligt han ikke scorer, men bare det at vinde den bold og være tæt på at afgøre kampen. Nævn mig én anden spiller i vores trup, der har den evne. De eneste gode 10-15 minutter i Middelfart var fra det sekund, Tim blev skiftet ind. Og målet er 90% hans. Det er han, der skaber pladsen med sin fysik. Esbjerg gør det igen. Vi sælger muligheden for at spille med, hvor det er sjovt for en pose pebernødder. Holten, Jørgensen, Sørensen - det er samme historie igen. Jeg tror heller ikke, vi skulle spille om oprykning i år, men den snak kan da i hvert fald fuldstændig forstumme nu. Nu er det komplet ligegyldigt. Nu handler det da udelukkende om at være lige så heldige som sidste sæson med en top 6. Hvor skal målene komme fra nu? Helt seriøst? Lucena er ikke angriber - han er dygtig!! Men han er ikke angriber. From er inkonsekvent. Vigen tør ikke sparke på mål. Lausen kan, når han vil, men det er som om, det er ret sjældent, han vil. Jeg er sgu næsten tilbøjelig til at tro, at vores nye back Strand bliver topscorer. Ham kan man da i al den her latterlighed stole på. Han er fandme en fed spiller! Sikke en gejst og et gåpåmod. Som at se Andreas Klarström på sine bedste dage.
man 4. aug 21:55
Hvis vi kun har fået tre millioner kroner her og nu, og resten er klausuler, så er det jo i virkeligheden ikke særligt meget klubben har tjent.
Selv hvis det passer, at han kun kostede 75.000 kroner, så skal de jo trækkes fra. Det samme skal 15% videresalgsklausul 450.000 plus 5% i udviklingspenge. Det betyder, at den reelle fortjeneste er 2.325.000 under forudsætning af, at der ikke er betalt signon fee eller penge til agent.
Derudover, så skal nogle af de penge jo bruges på, at finde en erstatning.
Er det virkelig værd, at slippe sin angriber for så lavt et beløb? Det synes jeg ikke.
Selv hvis det passer, at han kun kostede 75.000 kroner, så skal de jo trækkes fra. Det samme skal 15% videresalgsklausul 450.000 plus 5% i udviklingspenge. Det betyder, at den reelle fortjeneste er 2.325.000 under forudsætning af, at der ikke er betalt signon fee eller penge til agent.
Derudover, så skal nogle af de penge jo bruges på, at finde en erstatning.
Er det virkelig værd, at slippe sin angriber for så lavt et beløb? Det synes jeg ikke.
man 4. aug 22:13
Det er et absurd lavt beløb for så god en spiller - det kan simpelthen ikke være rigtigt.
Det dækker kun få procent af klubbens samlede udgifter på et år.
Det dækker kun få procent af klubbens samlede udgifter på et år.
man 4. aug 22:16
Kan bliver en rigtig møgsag for den sportslige ledelse hvis vi kommer til at mangle mål……
Puha….
Puha….
man 4. aug 22:20
Utrolig negativ stemning.
Vi ligger nummer 5.
Top 6 er kørt.
Hullet er slået.
Superliga er 2 år væk.
Der rensds ud.
Nu træner og analytiker fra FCM / AGF.
Hvor er Lungi?
Der renses.
Vi ligger nummer 5.
Top 6 er kørt.
Hullet er slået.
Superliga er 2 år væk.
Der rensds ud.
Nu træner og analytiker fra FCM / AGF.
Hvor er Lungi?
Der renses.
man 4. aug 22:43
Der florerer rygter om alt fra 3 mio til 8 mio.
Jeg vælger at tro, at vi lander et sted midtimellem på de 5-5,5 mio + evt bonusser, som jeg før har udtrykt er fair.
Men, det jeg synes er forbavsende og så alligevel ikke, er at folk herinde igen forholder sig til worst-case scenario.
I skriver som om at de 3 mio er facit.
Så vidt jeg har læst og forstået det, så er det bl.a. Viborg Amtsavis/Folkeblad som har gættet på det.
Som en anden bruger skriver, så går der rygter på Viaplay om, at vi snakker omkring de 8 mio. - Men det rygte spreder sig ikke herinde, formentlig fordi at den pris ikke giver anledningen til at være sur og tvær.
Samtidig har dette salg været undervejs længe, så at nogle har træng til at brokke sig over, at vi nu endnu engang sælger en profil, får et kæmpe stort spørgsmålstegn til at blinke inde i mit hoved.
Hvad regner I med?
Har EfB nogensinde valgt/kunne beholde en profil før?
Kan Superligaklubberne holde på deres profiler, selvom fans og trænere gerne ser dem blive?
Samtidig har der været snak om, at manden mentalt var væk og netop derfor ikke har startet inde.
Så det vel fint, at der nu er mulighed for at få tilført lidt ny energi, som Sebastian har udtalt i seneste interview.
Jeg vælger at tro, at vi lander et sted midtimellem på de 5-5,5 mio + evt bonusser, som jeg før har udtrykt er fair.
Men, det jeg synes er forbavsende og så alligevel ikke, er at folk herinde igen forholder sig til worst-case scenario.
I skriver som om at de 3 mio er facit.
Så vidt jeg har læst og forstået det, så er det bl.a. Viborg Amtsavis/Folkeblad som har gættet på det.
Som en anden bruger skriver, så går der rygter på Viaplay om, at vi snakker omkring de 8 mio. - Men det rygte spreder sig ikke herinde, formentlig fordi at den pris ikke giver anledningen til at være sur og tvær.
Samtidig har dette salg været undervejs længe, så at nogle har træng til at brokke sig over, at vi nu endnu engang sælger en profil, får et kæmpe stort spørgsmålstegn til at blinke inde i mit hoved.
Hvad regner I med?
Har EfB nogensinde valgt/kunne beholde en profil før?
Kan Superligaklubberne holde på deres profiler, selvom fans og trænere gerne ser dem blive?
Samtidig har der været snak om, at manden mentalt var væk og netop derfor ikke har startet inde.
Så det vel fint, at der nu er mulighed for at få tilført lidt ny energi, som Sebastian har udtalt i seneste interview.