Enig @JensMadsen, men hvis vi skulle vente til d. 2. september, hvad skulle vi så brokke os over indtil da? Spillet på banen fejler i hvert fald ikke nok, til at man kan brokke sig der.
Spillet på banen som er det vigtigste og som det hele drejede sig om, for en månedstid siden.
Spillet på banen som er det vigtigste og som det hele drejede sig om, for en månedstid siden.