Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er helt på linje med JensMadsen her (var det i øvrigt dig der boede på Tulipanvej i Jerne i tidernes morgen, for så kender vi hinanden), det er fint at være kritisk og give ledelsen og deres strategi modspil (gerne velbegrundet og intelligent modspil, som mange herinde mestrer). Men at kræve fyringer, boykot og mere i den kategori for et ikke-verificeret beløb, det er altså at gå for langt imo.
Womble:
Blot fordi der er meget der fungerer, må folk så ikke påpege, at det ikke er særligt proffesionelt, at man har lanceret en App, der kun virker til Apple?

Vi taler om en App, som folk ikke engang havde hørt om for et par uger siden. Det er IKKE verdens undergang, at man ikke har adgang til den.

Må folk ikke påpege, at vi har manglet en angriber længe, og vi har vidst meget længe, at Freiks nok ville blive solgt, og derfor er det frustrerende, at klubben ikke har en angriber?

Nu er der jo ikke engang gået 24 timer, siden salget af Freriks blev officielt. Nogen gange skal folk nok lige smide en smule koldt vand i blodet...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Nu er der jo ikke engang gået 24 timer, siden salget af Freriks blev officielt. Nogen gange skal folk nok lige smide en smule koldt vand i blodet...


Nu har Esbjerg jo så vidst i 3-4 uger at Tim F. ville være væk - så hvorfor har man ikke hentet en spiller ind - vi har jo ingen 9´er pt. i truppen

Er det ok ?
Skjold
Vi taler om en App, som folk ikke engang havde hørt om for et par uger siden. Det er IKKE verdens undergang, at man ikke har adgang til den.

Men det er da dumt, lancere et produkt der ikke virker. De kunne jo have valgt at vente til produktet var klar.
Jeg er helt på linje med JensMadsen her (var det i øvrigt dig der boede på Tulipanvej i Jerne i tidernes morgen, for så kender vi hinanden), det er fint at være kritisk og give ledelsen og deres strategi modspil (gerne velbegrundet og intelligent modspil, som mange herinde mestrer). Men at kræve fyringer, boykot og mere i den kategori for et ikke-verificeret beløb, det er altså at gå for langt imo.


Desværre! Jeg må tilstå, at jeg er sønderjyde :(

Jeg kan iøvrigt sagtens forstå de, der er utålmodige ift. indkøb. Det er noget nær håbløst, at vi ikke har en 9´er på plads. Men jeg vælger at stole på, at Sebastian venter på at de rigtige løsninger siger ja-tak til Esbjerg.

Det kan eksempelvis være at Silkeborg ikke vil sælge Asbjørn Bøndergaard før de ved om de skal spille Europæisk gruppespil. Det kan også være AB ønskede en højere transfersum for Engell end vi var klar til at betale før Tim salget.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Utilfredsheden herinde er vel primært møntet på vores sportschef...

Agerholm gør det han skal og gør det jo godt.

San gør det jo også godt med det han har til rådighed.
Det kan dog blive meget svært for ham de kommende kampe, da sportschefen sælger vores spillere hvor vi i forvejen er tynde og uden at tilføje.

Man kan mene meget om Tim salget og fortjenesten herpå - det mest forfærdelige er vel, at Sebastian Brydegaard ikke allerede har bragt forstærkninger for uger siden da han godt vidste hvor det bar hen med Tim.
Det efterlader holdet og San i en lorte situation.

Tim ville væk og da Sebastian åbenbart ikke har kunne fortælle ham, at det ikke kunne lade sig gøre at skifte nu, valgte Tim at presse videre på for et salg. Sådan blev det så.
Godt nok en smal trup vi har pt.

https://efb.dk/holdet/
Tim ville væk og da Sebastian åbenbart ikke har kunne fortælle ham, at det ikke kunne lade sig gøre at skifte nu, valgte Tim at presse videre på for et salg. Sådan blev det så.

En stærk leder havde så sagt: "Du bliver bare og gør dit arbejde, så kan du komme billigt af sted til næste år... hvis du er heldig". Helt ærligt, tror I virkelig at Tim havde råd til at strejke videre, hvis det var blevet tilfældet??
Nu har lederen så svigtyet både trænerstaben og holdet... og ikke mindst klubbens omgivelser.
Men det er da dumt, lancere et produkt der ikke virker. De kunne jo have valgt at vente til produktet var klar.

Som jeg har forstået det, så virker den fint på en iPhone?

Personligt er jeg rablende ligeglad med den App.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
:Womble
Jeg bliver simpelthen så træt af at læse, at folk bliver kaldt brokkehoveder, fordi de ikke synes, at det er verdens bedste handel, at sælge Freiks for 3 millioner kroner.

Det er sjovt.
Nogle af os andre er også trætte af at læse om, at alt skal vinkels negativt.
Akademi, truppen, træner, ledelsen og generelt alle beslutninger eller mangel på målsætning - Har jeg glemt noget?
Over flere dage kørte snakken/brokken om trænersituationen.
Siden før transfervinduet overhovedet har været åbent, har vi nærmest hver dag læst brok angående manglende nye spillere herinde.
Nu har vi siden Freriks blev solgt, hørt brok angående en pris som er et gæt i en avis fra Viborg, som de fleste medier sikkert refererer til som en troværdig kilde - Men en kilde, som selv er ude og udtale at det er et gæt!

Jeg synes ikke det er brok. Jeg synes det er helt retfærdige observationer.

Hvordan er prisen angående Freriks en
retfærdig observation
, når ingen af os kender prisen?
Det er hverken retfærdig eller en observation - Det er et gæt!
Hvordan var brokkeriet angående en manglende træner og bekymringen om, at vi nu ikke havde nogen træner til opstarten, en retfærdig observation - Når der faktisk stod en træner på første dag efter ferien?
Det var at tage sorgerne på forskud, som er en hyppig tendens herinde.
Edit:
Undskyld.
Men jeg finder det direkte morsomt, at du bliver træt af vores brok, når du, og mange andre selv har brokket jer rigeligt herinde.
Annonce