Personligt er jeg rablende ligeglad med den App.
Vil også hellere have en angriber inden kampen på lørdag men måske den app kan spille 9´er?
Personligt er jeg rablende ligeglad med den App.
Som jeg har forstået det, så virker den fint på en iPhone?
Personligt er jeg rablende ligeglad med den App.
Nu tror jeg ærligt talt du troller bevidst.
Nogle af os andre er også trætte af at læse om, at alt skal vinkels negativt.
Ja og det har du skrevet om i flere uger.
Nu gjorde jeg bare opmærksom på, at det går begge veje.
Det er helt fair, hvis man er træt af, at andre kun ser det negative - problemet er bare, at det er der - så vidt jeg kan se - ikke rigtigt nogen der udelukkende gør. Og så hopper kæden ligesom af.
Kæden hoppede vel af, da der begyndte at florere konspiraitonsteorier om Lungi.
Det svært at tage brugere seriøst, når de efterspørger saglighed, beviser/links osv; Når de selv samme brugere nu, forholder sig til en pris som et gæt i en avis.