:Womble
Womble, hvor har jeg skrevet det henne..? :)
Jeg skrev, at Transfermarkt muligvis havde fået andre tal at vide end os andre.
Nogle har nævnt herinde og i nyheder omhandlende Viborgs transfervindue, at Sami Jalal var Viborgs rekordkøb.
Hvis han er rekordkøb, og han skulle være solgt for x antal millioner, men Transfermarkt så er off med 1-2 mio - Så det klart så der noget som ikke stemmer overens, om det er prisen på diverse medier eller om det er på transfermarkt.
Jeg nævnte ovenikøbet, at Transfermarkt er det tætteste vi kommer på virkelighed, når vi ingen idé har om beløbene.
:Bold224262
Der er bare nogle som roser mere end andre og andre som primært giver ris.
Som da jeg skrev, at hvis EfB kun har fået 3 mio, så er det en dårlig handel?
Det er til gengæld svært at forstå, hvor brugen af ordet hvis er brugt i disse citater tidligere i dag.
Skal vi ikke bare blive enige om, at nogen forholder sig til rygterne angående prisen som værende sandhed og er frustrerede deraf?
Et sjovt tilbageblik er faktisk, at da der blev nævnt at EfB havde en potentiel videresalgsklausul ved Mathias Jørgensen, blev der stillet spørgsmålstegn ved det og bedt om bevis eller lign.
Sjovt hvordan man forholder sig forskelligt til rygter omkring EfB, alt efter om det giver anledning til frustrationer eller optimisme.
Nu mener du så pludselig, at transfermarkt ikke kan bruges?
Womble, hvor har jeg skrevet det henne..? :)
Jeg skrev, at Transfermarkt muligvis havde fået andre tal at vide end os andre.
Nogle har nævnt herinde og i nyheder omhandlende Viborgs transfervindue, at Sami Jalal var Viborgs rekordkøb.
Hvis han er rekordkøb, og han skulle være solgt for x antal millioner, men Transfermarkt så er off med 1-2 mio - Så det klart så der noget som ikke stemmer overens, om det er prisen på diverse medier eller om det er på transfermarkt.
Jeg nævnte ovenikøbet, at Transfermarkt er det tætteste vi kommer på virkelighed, når vi ingen idé har om beløbene.
:Bold224262
Der bliver spekuleret i et fan-forum, der bliver kritiseret, men der bliver altså også uddelt roser. Du er bare kørt fast i rillen og har svært ved at læse hvad der står.
Der er bare nogle som roser mere end andre og andre som primært giver ris.
Derudover, så er spekulation og brugen af ordet “hvis” noget du bør være opmærksom på - det er her man udtaler sig med et forbehold og netop ikke kritiserer eller roser kategorisk, fordi fakta ikke er tilgængelig. Det er faktisk ikke så svært at forstå.
Som da jeg skrev, at hvis EfB kun har fået 3 mio, så er det en dårlig handel?
Jeg bliver simpelthen så træt af at læse, at folk bliver kaldt brokkehoveder, fordi de ikke synes, at det er verdens bedste handel, at sælge Freiks for 3 millioner kroner.
Officielle kilder nævner 3 millioner, hvilket er tæt på at være til grin! Intet business like over det her.
Det er jo ikke så meget salget i sig selv men mere prisen - 3 mio. kr. er jo ingenting
Så kunne vi da lige så godt have beholdt ham
Det er til gengæld svært at forstå, hvor brugen af ordet hvis er brugt i disse citater tidligere i dag.
Skal vi ikke bare blive enige om, at nogen forholder sig til rygterne angående prisen som værende sandhed og er frustrerede deraf?
Et sjovt tilbageblik er faktisk, at da der blev nævnt at EfB havde en potentiel videresalgsklausul ved Mathias Jørgensen, blev der stillet spørgsmålstegn ved det og bedt om bevis eller lign.
Sjovt hvordan man forholder sig forskelligt til rygter omkring EfB, alt efter om det giver anledning til frustrationer eller optimisme.