Har lige været væk i 24 timer... Der var godt nok en del læsestof at samle op på:)
Mine "Two cents", meget kort:
3 millioner lyder lavt... Hvis det er korrekt.
Inden vi fyrer Sebastian, så husk lige at Tim ikke var blevet solgt uden at Allan/San/bestyrelsen var enige. I kan da ikke kræve Seb fyret og så holde alle andre skadefri!
Når man nu tager alle de andre problemer i betragtning, som de fleste af os(inklusive mig selv) er gode til at påpege... Kan de så ikke være ligemeget med den fucking app? Det er sgu da for små sko at gå i.
Mine "Two cents", meget kort:
3 millioner lyder lavt... Hvis det er korrekt.
Inden vi fyrer Sebastian, så husk lige at Tim ikke var blevet solgt uden at Allan/San/bestyrelsen var enige. I kan da ikke kræve Seb fyret og så holde alle andre skadefri!
Når man nu tager alle de andre problemer i betragtning, som de fleste af os(inklusive mig selv) er gode til at påpege... Kan de så ikke være ligemeget med den fucking app? Det er sgu da for små sko at gå i.