Uanset hvad -
Så ser truppen utrolig tynd ud pt. og det er da stærkt bekymrende at vi ikke har en rigtig 9´er i truppen pt. Vores træner siger i JV at så må From spille 9´er
Syntes det er super at vi prøver vores egne spillere først inden der bare hentes til højre og venstre men det er altså en trup som de seneste 2 år har sagt farvel til - Mathias Jørgensen, Holten, Elias Sørensen, Bourhane, Julius Beck og nu Tim F.
Det er altså markante navne
Det er jo mega vigtigt at komme godt fra start - især lige nu hvor AaB og Horsens halter - top 6 er altså så vigtig for Esbjerg
Og Tim F. afgang har man altså kendt til i lang tid nu - det samme med Julius Beck
Så ser truppen utrolig tynd ud pt. og det er da stærkt bekymrende at vi ikke har en rigtig 9´er i truppen pt. Vores træner siger i JV at så må From spille 9´er
Syntes det er super at vi prøver vores egne spillere først inden der bare hentes til højre og venstre men det er altså en trup som de seneste 2 år har sagt farvel til - Mathias Jørgensen, Holten, Elias Sørensen, Bourhane, Julius Beck og nu Tim F.
Det er altså markante navne
Det er jo mega vigtigt at komme godt fra start - især lige nu hvor AaB og Horsens halter - top 6 er altså så vigtig for Esbjerg
Og Tim F. afgang har man altså kendt til i lang tid nu - det samme med Julius Beck