Sebastian siger også at der vil komme forstærkninger efter afgangen af Tim Freriks men om det er timer, dage eller uger vides ikke. Jeg er fortrøstningsfuld, da jeg er sikker på at de anvender tiden til at hente den rette eller de rette personer ind, der kan være en god case for EfB enten nu eller på sigt.
Snak
ons 6. aug 11:15
Hvis vi har fået 4.5 mio for Freiks synes jeg det er okay. Forhåbentligt er der også et par klausuler indbygget i salget, men det giver vel egentligt sig selv at det er indbygget i nutidens transfers.
Forhåbentligt er der snart et par forstærkninger på vej.
Forhåbentligt er der snart et par forstærkninger på vej.
ons 6. aug 11:16
Sebastian siger også at der vil komme forstærkninger efter afgangen af Tim Freriks men om det er timer, dage eller uger vides ikke. Jeg er fortrøstningsfuld, da jeg er sikker på at de anvender tiden til at hente den rette eller de rette personer ind, der kan være en god case for EfB enten nu eller på sigt.
Enig - selvfølgelig kommer der tilgange men problemet lige nu er den meget tynde trup - og vi har Kolding på lørdag uden en 9´er i truppen nu
Redigeretons 6. aug 11:24
Man kan også vælge at vende perspektivet om, og være positivt stemt for, at vi har klaret os fornuftigt resultat og spillemæssigt med en 9’er, der har spillet omkring en halvleg samlet og flere en tynd trup relativt til sidste sæson. Cadeau til Sans arbejde..
Mon ikke alle omkring EFBs førstehold har lavet samme analyse, som alle os andre ifht. tyngden af truppen både kvalitativt og kvantitativt- og gennem det resterende transfervindue træffer beslutninger baseret på den analyse med udgangspunkt i den udstukne linie og ambitionsniveau sat af bestyrelsen.
Hvis deres indgående transfers holder Sander niveau og derover, kvalitetsmæssigt og prismæssigt, så er jeg klar til at have mere tålmodighed.
Og mon ikke de sigter mod 2-4 yderligere tilgange i indeværende vindue..
Der har været langt mellem snapsene
på indgående transfers gennem tiderne.
ons 6. aug 11:31
Fich.
For dulende da.
Manden ville jo ikke træne da han ikke kunne havde alt det halløj i sit hoved.
Bare han kan havde Viborg i sit hoved når de bænker ham.
En mand uden moral over for dem der betaler hans løn.
Han skader dagligdagen.
ud med ham.
For dulende da.
Manden ville jo ikke træne da han ikke kunne havde alt det halløj i sit hoved.
Bare han kan havde Viborg i sit hoved når de bænker ham.
En mand uden moral over for dem der betaler hans løn.
Han skader dagligdagen.
ud med ham.
Redigeretons 6. aug 11:43
Det siger vel lidt om truppens tilstand, og hvor smal/tynd den er, når hele førsteholdet nærmest er udtaget
Redigeretons 6. aug 11:46
Der er jo også kun 21 mand i truppen inklusiv 3 keepere samt langtidsskadede Hvidt:
Så kun 17 markspillere til 10 pladser
https://efb.dk/holdet/
Så kun 17 markspillere til 10 pladser
https://efb.dk/holdet/