Det er jeg ikke enig i. Jeg synes de på banen har vist at holdet er godt nok. De skal ikke rykke op men stabilisere sig. Og det haster dermed ikke at få hentet flere ind. De er sårbare ja, men det kan godt vente et par uger endnu. Og så kan det vise sig at være et økonomisk godt træk at lade lucena spille. Hvis han bliver solgt til 25-50 millioner om et år så er alle glade. Som sagt tror jeg de økonomisk og strategisk har hånd i hanke med det de skal. Jeg mener ikke der er det store at kritisere. Måske noget småt. Og så er der så meget vi ikke ved. Måske brydegaard skulle tage sådan en Q and A en gang til. Sammen med Allan gerne.
Snak
ons 6. aug 12:10
Stop stop stop en 17-18 årig 1.divisions spiller ryger ikke for 50 millioner kroner😂
Brøndby og Chelsea
ons 6. aug 12:21
Stop stop stop en 17-18 årig 1.divisions spiller ryger ikke for 50 millioner kroner😂
Hvis man har talent som Lucena jr. Så skal man aldrig sige aldrig.
ons 6. aug 12:28
Hvem er de "I", der kræver fyringer? Så vidt jeg kan se, er der kun 1 bruger, der taler om det (og det virker helt tosset for mig).
Når det er sagt, så undrer jeg mig over strategien - hvis der er en. Vi skulle bruge oceaner af tid på at ansætte de rigtige mennesker, og nu skal et argument for deres passivitet være, at de ikke har haft ret lang tid i jobbet? Goddag mand økseskaft.
Når det er sagt, så undrer jeg mig over strategien - hvis der er en. Vi skulle bruge oceaner af tid på at ansætte de rigtige mennesker, og nu skal et argument for deres passivitet være, at de ikke har haft ret lang tid i jobbet? Goddag mand økseskaft.
Redigeretons 6. aug 12:53
Sebastian sælger nok Lucena for 10 mio næste år, og alle i denne tråd vil få det til at lyde som om, at det er den bedste handel nogensinde.
ons 6. aug 12:55
Hvad er der også at forvente? Vi solgte topscoreren i 1. div for 18 mio til en premier league klub, der ovenikøbet var 1-2 år yngre end Kjerrumgaard. Vi er og bliver aldrig dygtige købmænd
ons 6. aug 13:00
:Bold224046
19*
Andreas Kristiansen & Emil Larsen fra akademiet har været udtaget til nogle af kampene.
De står ikke som værende en del af førsteholdet på hjemmesiden.
:Tudeprinsen
Luca Kjerrumgaard er også 5 år ældre.
Hvor var Kjerrumgaard da han var 17?
Der er jo også kun 21 mand i truppen inklusiv 3 keepere samt langtidsskadede Hvidt:
Så kun 17 markspillere til 10 pladser
https://efb.dk/holdet/
19*
Andreas Kristiansen & Emil Larsen fra akademiet har været udtaget til nogle af kampene.
De står ikke som værende en del af førsteholdet på hjemmesiden.
:Tudeprinsen
Men de rykkede så også op, hvor han blev topscorer i ligaen...
Luca Kjerrumgaard er også 5 år ældre.
Hvor var Kjerrumgaard da han var 17?