Hvor var Kjerrumgaard da han var 17?
I skole
Hvad er der også at forvente? Vi solgte topscoreren i 1. div for 18 mio til en premier league klub, der ovenikøbet var 1-2 år yngre end Kjerrumgaard. Vi er og bliver aldrig dygtige købmænd
Ud med Sebastian og Agerholm. Inden de kom til klubben var vi tættere på Superligaen end vi er i dag.
Jeg har stor tro på Julius, men at forvente 30 mio for en 18-årig spiller i 1. div. er jo på grænsen til absurd