Snak

Mere indhold efter annoncen
Startopstillingen til pokalkampen: https://efb.dk/holdopstilling-mod-marienlyst/
Mit gæt er, at vi får Ankersen at se på toppen – bliver interessant at se Breiki, Noah Strandby, Emil Larsen, Emil Jørgensen (på mål) og flere andre "boblere" fra start.
Hvor var Kjerrumgaard da han var 17?


Luca Kjerrumgaard var ikke nær så langt i hans udvikling da han var 17 år.
Faktisk, fandt man ham ikke god nok til 1. holdet før sidste halvdel af OB´s nedrykningssæson.
Før det, var han lejet ud af to omgange; en sæson til Nykøbing F og herefter en halv sæson til Stabæk NO.
Han brændte først rigtigt igennem i 1. division.

Det har vist sig at være den rigtige fremgangsmåde fra OB´s side.
At give ham spilletid i lejeklubberne så han kunne få erfaring og fysik til 1. holdet.

Jeg håber meget, at EFB vil kigge lidt nærmere på lignende forløb til vores egne unge.
Spillerne bliver ofte bedre af kampspilletid i lavere rækker i stedet for kun at træne med 1. holdet og varme bænken i kampene.
Jeg er vild med at vi får brugt Emil Jørgensen. Håber han slår igennem


Men det betyder vel også at Gadegaard godt kunne vær på vej væk. Ihvertfald ikke ham der satses på. Kristensen virker som nr 1 . Og når nu Jørgensen spiller idag må han vel være en de tænker på til fremtiden
Godt nok mange young guns. Er det
Angreb: Strandby, Ankersen, Aksel Lund
Mindtbane: Maden, Breiki, Larsen
Forsvar: Tjørne, Stagaard, Andreas K, Blicher?
Virker livestream ved jer?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvordan får I stream til at virke? De har spillet i 10 min, men der står bare stream ikke er startet ved mig.
Tidligere bruger hed Wuhaa. 1924.
Sendes også på Viaplay
Virker ikke her
Sjældent gratis livestream virker. sgu skod, når man lige havde set frem til kampen .
Regler er til for at blive brudt. EfB
Ja det er skod
Annonce