Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg bemærker at Lucena er på bænken.

Det sender et signal om, at han skal spares frem mod kampen mod Kolding, hvilket jo nok betyder, at der ikke er en ny angriber lige på trapperne..
Ja, de har ikke engang kampen på livescore, hvilket overrasker mig
Godt nok mange young guns.


Ja, det er helt vildt så mange U spillere der er med og det bærer spillet godt nok også præg af....

Jeg forstår det faktisk ikke helt ??
Hvad får San og spillerne ud af, at se deres (U-spillernes) niveau mod et danmarksserie hold?
De er bedre fodboldspillere ja, (det vidste han nok godt i forvejen), men slet ikke farlige eller gennembrudsstærke... og mega langsomme på bolden.
Nå, måske er det for at spare vores A spilleres kræfter ?
@laffoe
kan i ikke se kampen på pokal tv ?
@Ontrack: nej, deres livestreaming er nede
Edit: Tjekkede det lige igen: Det virker nu!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Cool, at DBU er oppe med deres stream !
Pokalfodbold er et godt produkt, som de bør værne om og derfor skal deres stream virke.

Vi håber på en god 2. halvleg !!
Der må skiftes ind - de unge falder for meget igennem og er slet ikke klar endnu.
De sidste 10 minutter blev bedre, men ellers noget sløj indsats. Er dog imponeret over Strandby. Han kan helt klart noget.
Øv, nede 1-0… men sikke da en frisparksperle
Så er vi bagud... flot scoring på frispark
Det er så på grænsen til pinligt det her…
Annonce