1-1 flot frisparksscoring fra Ankersen i Roberto Carlos-stil
Snak
ons 6. aug 19:10
Hold da kæft. Nu Ankersen på frispark. Der er sandelig godt sparket. Hvad gik der lige galt der.
ons 6. aug 19:11
Jeg fatter slet ikke hvad San vil med den 1. halvlegs opstilling?
Lige så fint mål af Ankersen !!
Godt spark gl. smølf
Lige så fint mål af Ankersen !!
Godt spark gl. smølf