Snak

Mere indhold efter annoncen
1-1 flot frisparksscoring fra Ankersen i Roberto Carlos-stil
Det er så stærkt sparket ind!
Hold da kæft. Nu Ankersen på frispark. Der er sandelig godt sparket. Hvad gik der lige galt der.
Satme 2 gode frisparksmål. Hold da op
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Jeg fatter slet ikke hvad San vil med den 1. halvlegs opstilling?

Lige så fint mål af Ankersen !!
Godt spark gl. smølf
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bare sæt Ankersen på toppen
Jamen forhelved da Jakob..
Av Julius...
Vores bedste angriber kan simpelthen ikke score på frit mål?
Jeg så faktisk Marienlyst mod EfB i Danmarksserien..

Skræmmende at 1. Div holdet ikke er mere overlegen. Uagtet at der bliver brugt unge spillere. Sejren er selvfølgelig vigtigst.
Annonce