Det handler vel lige så meget om, at truppen i øjeblikket er ret smal, og at man formentlig også har Kolding-kampen i baghovedet.
Snak
ons 6. aug 22:04
Enig hvemsagdedet.
I min optik er det vigtigere at vinde på lørdag.
Og helt ærligt ville det jo ikke være verdens undergang at ryge ud af pokalen. Vi har ikke niveau til at kæmpe med superligaholdene, og det må ikke tage kræfter fra ligaen.
I min optik er det vigtigere at vinde på lørdag.
Og helt ærligt ville det jo ikke være verdens undergang at ryge ud af pokalen. Vi har ikke niveau til at kæmpe med superligaholdene, og det må ikke tage kræfter fra ligaen.
Redigeretons 6. aug 22:19
Det kunne da være fedt og godt for forretningen, hvis vi kunne komme et par runder videre og måske få en hjemmekamp mod en af de største klubber.
Derudover må vi antage, at truppen bliver udvidet.
Jeg synes, der var flere lyspunkter, men også skuffende præstationer.
Emil Larsen spillede en fin kamp. Hurtig, fysisk stærk og aggressiv.
Strandby havde også nogle gode aktioner - gad godt at have set mere til ham.
Marcus Hansen leverede et fornuftigt indhop.
Sander Strand igen god - og markant bedre end Blicher. Det bliver svært for ham at få spilletid.
To flotte mål af Ankersen, selvom han derudover ikke overbeviste.
Synes vores midtstoppere laver en del fejl og tillader for meget. Stagaard er bare ikke konsekvent nok - og det var lige ved at koste. Mangler fart og power. Også et par grove fejl fra hans makker.
Jeg forstår ikke, at Maden spiller 8’er og ikke 6’er, hvor Baldursson heller ikke for alvor overbeviste.
Og superærgeligt, at Lucena ikke fik scoret - det må virkeligt snart komme
Derudover må vi antage, at truppen bliver udvidet.
Jeg synes, der var flere lyspunkter, men også skuffende præstationer.
Emil Larsen spillede en fin kamp. Hurtig, fysisk stærk og aggressiv.
Strandby havde også nogle gode aktioner - gad godt at have set mere til ham.
Marcus Hansen leverede et fornuftigt indhop.
Sander Strand igen god - og markant bedre end Blicher. Det bliver svært for ham at få spilletid.
To flotte mål af Ankersen, selvom han derudover ikke overbeviste.
Synes vores midtstoppere laver en del fejl og tillader for meget. Stagaard er bare ikke konsekvent nok - og det var lige ved at koste. Mangler fart og power. Også et par grove fejl fra hans makker.
Jeg forstår ikke, at Maden spiller 8’er og ikke 6’er, hvor Baldursson heller ikke for alvor overbeviste.
Og superærgeligt, at Lucena ikke fik scoret - det må virkeligt snart komme
tors 7. aug 09:20
En meget alvorlig Jakob ved hans scoringer. Ingen jubel. Måske det at han føler sig undervurderet af os gør han vil vise se her hvad jeg indeholder når jeg bliver undervurderet.
tors 7. aug 09:35
rolig nu. Vi spillede mod et Danmarksseriehold.
Jakob har ikke spillet en god 1. div kamp endnu
Jakob har ikke spillet en god 1. div kamp endnu
tors 7. aug 09:49
Men så er det jo også lidt bekymrende at mange af de unge spillere ikke kunne sætte sig igennem i går på danmarksserie niveau
tors 7. aug 09:58
Hvad havde du forventet? Vi stiller uden startere fra førsteholdet.
Mange af de unge mangler selvfølgelig noget fysik, vi stiller med et hold, som ikke er sammenspillet - og derudover så er vores ældste ungdomshold bare ikke specielt gode.
Der er i høj grad brug for tilføjelser ude fra, for der er ikke lige en håndfuld spillere, der går ind på førsteholdet uden problemer.
Mange af de unge mangler selvfølgelig noget fysik, vi stiller med et hold, som ikke er sammenspillet - og derudover så er vores ældste ungdomshold bare ikke specielt gode.
Der er i høj grad brug for tilføjelser ude fra, for der er ikke lige en håndfuld spillere, der går ind på førsteholdet uden problemer.
tors 7. aug 10:12
De unge spillede flot bold.
Fysiken manglede.
Det var de erfarende der afleverede utrolig dårligt ( Stagaard og Tjørnelund ). Var ved at koste sejren.
Fysiken manglede.
Det var de erfarende der afleverede utrolig dårligt ( Stagaard og Tjørnelund ). Var ved at koste sejren.
Redigerettors 7. aug 10:13
Målene Ankersen udførte ville også været gået ind mod et superliga hold så du dem.