Jeg var lige inde og se på AGF-forum.dk for at se, hvad de siger til Gyamfis udlejning. Dette slog mig, selv om jeg ikke selv har set det (fra brugeren Sloth):
"Kan godt li at EFB skriver at de får en spiller ind der arbejder stenhårdt i genpresset - Der må jeg altså være ærlig og sige at det er ikke det jeg har oplevet de kampe jeg har set ham spille - Hans undskyldning kan dog være at han ikke har kunne finde ud af hvornår han skulle gå i pres."
Har nogen af jer andre set hvordan han var i Hobro eller AGF?
Hele tråden (om Gyamfi fra side 197):
https://agf-forum.dk/threads/transfervindue-sommer-2025.836/page-197