Redigerettirs 3. feb 05:47
Jeg synes også transfervinduet har været rigtig flot, og det ser ud til, at det har været helt rigtigt, at hente Brydegaard.
Nu håber jeg, at klubben retter blikket mod akademiet, for at sikre, at vi også her finder en fornuftig strategi.
Salget af Troelsen markerer nemlig, at vi ikke længere har en eneste spiller i den formodefe startopstilling, der har taget turen direkte fra akademiet ind i startopstillingen. Det er lidt voldsomt når man tænker på, hvor stor en del af det samlede budget akademiet spiser.
Der er heldigvis en gruppe spillere, der måske er på vej, men nu skal klubben bevise, at de er i stand til, at flytte dem fra talent til førsteholdspiller.