Nu kan vi snart begynde at tælle dagene til vores første rigtige 2026-kamp.
Jeg vil forsøge at planlægge en tur til Esbjerg, så jeg kan se kampen på BWA.
Jeg håber, at vores nye folk i truppen bliver godt indspillet på træningslejren i Tyrkiet.
Det gør ikke så meget ,i min optik, at vi taber træningskampene dernede så længe holdet, med de nyankomne,
bliver godt sammenspillet så de er klar til forårssæsonstart.
Som andre har skrevet herinde, slap vi hæderligt igennem transfervinduet - dog med enkelte ønsker, som ikke blev indfriet.
Vi kunne godt have brugt en god angriber som supplement til vores nuværende angreb, som ind i mellem glemme at udnytte
de tilspillede chancer optimalt.
Det bliver vanvittig spændende, at se vores nye bagkæde i kamp når det gælder - de er unge, men forhåbentlig gode nok
til at begå sig i 1. division (?).