Redigeretons 4. feb 16:04
Vi får i hvert fald den foreløbige A-kæde at se i vores næste træningskamp.
San ser jo spillerne til træning dagligt, og kan ud fra det bedømme, hvem der passer bedst med hans idéer, og her tror jeg de nye presser sig på.
Vedr. akademiet, så er det en vigtig diskussion og endnu mere vigtigt, at klubben kigger grundigt og objektivt (uden forfordeling til EfB-DNA) på alle faser af talentudviklingen og optimerer dem bedst muligt, hvad det så end betyder. Det er også vigtigt at drøfte herinde, og nogle af trådens mest grundige og saglige debattører har brugt meget tid på at kulegrave emnet. Så for nu er jeg helt enig i, at man godt kan lade det ligge lidt, da det fylder uforholdsmæssigt meget i tråden og har en tendens til at blive repetitivt og til dels personligt, så jeg tror alle har brug for en pause og snakke om andre ting. Der skal nok blive lejlighed til at tage det op i fremtiden.
Det sagt, så er det selvfølgeligt et frit forum herinde og så længe man er respektfuld og det er relevant for EfB, så kan man for min skyld skrive hvad som helst.