Hvis akademiet er uddebatteret for nærværende, så er Lungi det vistnok også 😂
Snak
ons 4. feb 23:24
Mit bud er her:
McCrorie
Tjørnelund - Skipper Renecke - Strand
Lausen
Kolawole - Hvidt
Bjur - Brajanac - From/Gyamfi
Jeg er 100 på, at From står foran Gyamfi. Tror også Foss er foran Renecke. Tænker ideal opstillingen (for nu) er:
McCrorie
Tjørnelund - Skipper Foss - Strand
Lausen
Kolawole - Maden
Bjur - Brajanac - From
Især forsvaret er dog svær at spå om, for hvad kan de nye egentlig? Det får vi heldigvis at se. :)
1924
Redigerettors 5. feb 00:26
Helt OK High9999 😊👍
– Ift. til de nye, synes jeg at jeg mangler at se dem i aktion, før jeg kan give et bud, men flere gode forslag, som nok er tæt på.
– Ift. til de nye, synes jeg at jeg mangler at se dem i aktion, før jeg kan give et bud, men flere gode forslag, som nok er tæt på.
Redigerettors 5. feb 07:51
Guldkysten:
Ja, det tror jeg også, men en Gyamfi, skadesfri og i kampform, er svær at komme udenom. Men mon vi nogensinde ser ham sådan?
Det allermest vigtige her er, at der er kamp om pladserne. Der er meget få, der har eneret til en startplads, det er vel egentlig kun Brajanac vi kan sige det om. Og måske Strand.
På midtbanen er der mange om buddet på de 3 pladser - Lausen, Maden, Vigen, Kolawole, Hvidt og Bjur - alle er kapable til en startplads. Hvidt først når han er i kampform, selvfølgelig.
Det er sådan en konkurrence der gør spillerne bedre.
Jeg tror, at forårets store stjerner bliver Kolawole, Bjur og Brajanac. De tre brænder banen af :)
Ja, det tror jeg også, men en Gyamfi, skadesfri og i kampform, er svær at komme udenom. Men mon vi nogensinde ser ham sådan?
Det allermest vigtige her er, at der er kamp om pladserne. Der er meget få, der har eneret til en startplads, det er vel egentlig kun Brajanac vi kan sige det om. Og måske Strand.
På midtbanen er der mange om buddet på de 3 pladser - Lausen, Maden, Vigen, Kolawole, Hvidt og Bjur - alle er kapable til en startplads. Hvidt først når han er i kampform, selvfølgelig.
Det er sådan en konkurrence der gør spillerne bedre.
Jeg tror, at forårets store stjerner bliver Kolawole, Bjur og Brajanac. De tre brænder banen af :)
tors 5. feb 09:03
Kolawole, Bjur og Brajanac ja. Hvis de fortsætter deres formkurve, så får de en rigtig stor rolle. Det samme, synes jeg, kan siges om Lausen. Han er opfundet på ny som 6´er. Håber også, han fortsætter sin formkurve. Skipper er lidt en joker for mig også. Jeg synes, han spillede sig mere og mere varm i efteråret. Jeg håber og tror, han får en stor (leder)rolle.
Så har jeg et spinkelt håb om, at Buus spiller sig varm på højre back igen.
Den store gamechanger vil være skader. Vi er okay dækket ind på de fleste positioner, men hvis især Brajanac bliver skadet, så ser det lidt tyndt ud.
Så har jeg et spinkelt håb om, at Buus spiller sig varm på højre back igen.
Den store gamechanger vil være skader. Vi er okay dækket ind på de fleste positioner, men hvis især Brajanac bliver skadet, så ser det lidt tyndt ud.
tors 5. feb 09:19
Æsbjærg
Tak for linket. Det var meget spændende, og selvfølgelig tolker vi tallene meget forskelligt kan jeg se, men for ikke at forpeste tråden, så tager vi den en anden gang.
Tak for linket. Det var meget spændende, og selvfølgelig tolker vi tallene meget forskelligt kan jeg se, men for ikke at forpeste tråden, så tager vi den en anden gang.
tors 5. feb 10:32
Danske Julius Beck er ny mand i Elfsborg, som han skifter til fra Sturm Graz. En ung knægt som har spillet i EFB, som vi godt kunne have brugt igen.
tors 5. feb 15:15
Du svarer på indlægget:
Danske Julius Beck er ny mand i Elfsborg, som han skifter til fra Sturm Graz. En ung knægt som har spillet i EFB, som vi godt kunne have brugt igen
Det kræver vel at spillerne vil.