Jeg synes vi er godt dækket ind på midtbanen.
Lausen, Vigen, Maden og Kolawole har været driftsikrer.
Bjur og Marcus kan også spille derinde.
Så har vi stadig Hvidt og Breki som forhåbentlig kan komme i omdrejninger og banke på for spilletid.
Lausen, Vigen, Maden og Kolawole har været driftsikrer.
Bjur og Marcus kan også spille derinde.
Så har vi stadig Hvidt og Breki som forhåbentlig kan komme i omdrejninger og banke på for spilletid.