Tja, de har jo lige fyret deres sportsdirektør, fordi de mener det var sådan en ringe handel, han har jo været skadet længe, og faldet betydeligt i værdi siden hans skifte til WBA.
Jeg tror ikke han kommer til at spille for WBA igen, og er nok ret interesseret i at komme af med ham.
Hvad angår lønnen, så skriver jeg jo direkte, at WBA ville skulle betale en del af hans løn. Det er set før
Men selv med det du skriver i tankerne. Hvorfor skulle han så vælge EfB ? Han kom til wba fra Randers ?
Jeg tror der er mega mange klubber han ville vælge selv med dine ideer om løn kompensation og gratis handel.
Jeg kan slet ikke se hvordan han på nogen måde skulle være et emne i EfB for nuværende og de kommende sæsoner.