Snak

Mere indhold efter annoncen
Joni Kauko skifter til Mumbai City - held og lykke til et sidste eventyr
exilesbjergenser
God vind til Kauko! Legende i EfB, vil altid blive husket for sin indsats, bronzemedaljerne og snørebåndsmålet mod Vejle.
snørebåndsmålet mod Vejle


Genialt mål :)
Genialt - og vigtigt!
Det gjorde at vi kom i top 6, og senere vandt bronzemedaljer.

Et af de EfB-øjeblikke man aldrig glemmer, på linje med Brøndby - EfB 1-6, Pokalfinalen, Langes scoring mod FCK i pokal-semifinalen og St Etienne-kampen :)
Men Kauko´s mål er nok den enkelt-begivenhed der er blevet jublet mest over - stadion gik amok. Og i Aalborg tudede de, for det mål af Kauko kostede AaB deltagelsen i slutspillet, selv om deres kamp var fløjtet af.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis Yakovenko kunne afslutte havde han været en af Esbjergs bedste angribere nogensinde.
St Etienne ude var sku fedt. At mærke man var hadet, fordi man var udefra, lokale folk der spyttede efter en på gaden. Sku lidt noget andet, end hvad man oplever herhjemme på en udebane tur.. gaaaab. Fedt at se EfB i Europa med sine tætteste makkere!
Geezers need excitement.
Hvis Yakovenko kunne afslutte havde han været en af Esbjergs bedste angribere nogensinde.


Det enesre han snart kunne var at afslutte. Den mand havde ikke luft til at løbe mere end 30 min. Meget relaterbart :)
1924
Yakovenko var jo mere eller mindre fodboldonvalid, da han kom til klubben, og det lagde man ikke skjul på.

Jeg kunne egentlig godt lide de østeuropæiske spillere vi havde i den periode.

Yakovenko var ok. Paruashvilli var virkelig god, og Adrian Petre var i mine øjne en rigtig dygtig afslutter. Desværre var Petre nok for doven, når vi ikke havde bolden.
Jeg kunne egentlig godt lide de østeuropæiske spillere vi havde i den periode.
Yakovenko var ok. Paruashvilli var virkelig god, og Adrian Petre var i mine øjne en rigtig dygtig afslutter. Desværre var Petre nok for doven, når vi ikke havde bolden.


Jeg syntes generelt, at holdet dengang havde lidt mere ild i øjnene og mere gå på mod - typer som Austin og Kauko piskede altid liv i holdet når det faldt i niveau og det var udslagsgivende i flere kampe.
Annonce