Santi Cazorla spiller tæt på gratis for hans barndomsklub Oviedo, kunne I forestille jer at Parunashvilli ville skrive under på en kontrakt til minimums- eller deltidløn herhjemme? Jeg tvivler.
Er der ikke også pænt meget forskel i hvad de har tjent i deres karrierer ?
Umiddelbar hurtig søgning så har carzorla tjent omkring 230 millioner kroner i sin karriere .
Det beløb kan du nok dividere med ihvertfald 10 og nok endda mere for Lashas karrierer. Uden at jeg kender det præcise tal.
Uanset om ovenstående tal er helt præcise, så er der i hvert fald en kæmpe forskel i hvor meget de har tjent :)
Og umiddelbart tjener carzola stadig omkring 25 tusinde kr i ugen i Oviedo ? I det jeg lige kunne søge mig frem til.
I så fald vil jeg også gerne have en løn der kan kategoriseres som tæt på gratis ;)
Forskellen er vel også lidt at EfB ikke er Lashas barndomsklub? For 25 tusinde i ugen dvs cirka 100 tusinde om måneden kunne han nok godt i en alder af 40-41 år godt lokkes til at spille i EfB næsten gratis ;) tror du ikke ?