Snak

Mere indhold efter annoncen
FC Thun, vores tidligere søsterklub med PMG er ved at vinde den Schweiziske liga
Så skulle vi måske have fortsat med PMG. Så havde EFB måske været på vej til at vinde superligaen.
Det er simpelthen en gåde, hvad der sker med FC Thun? Som oprykker, med et ekstremt lille budget i forhold til topholdende, så buldrer de bare derudaf.

Havde det ikke været for PMG, så havde det været en god historie.

Til PMGs forsvar skal det dog siges, at det ser ud til, at Conway ikke længere spiller en rolle. Han har sikkert også kostet de andre investorer en formue.
Jeg tror det er vigtigt at påpege, at FC Thun og PMG tog afsked med hinanden i 2024, så vidt jeg lige husker.

Deruodver har de en spiller fra Estland på holdet, hvilket nok er det der har gjort forskellen. Det kunne Esbjerg også få, ved at hente Kristo Hussar.
Så kan vi også få en Hussar, der kan husere på højrekanten. Der er basis for en kultspiller.

Nå...jeg finder selv ud.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvem tror I, bliver forårets profil?

Mit gæt er Brajanac eller Bjur.
To sikre kort du holder på sætter du mest på ?
Foss. i defensiven og John i offensiven.
Sliefb
Jeg tror det er vigtigt at påpege, at FC Thun og PMG tog afsked med hinanden i 2024, så vidt jeg lige husker.

Der står flere steder at Chin Lee (PMGs pengemand) er medejer af klubben, men ved godt internettet ikke altid er troværdigt.
Deruodver har de en spiller fra Estland på holdet, hvilket nok er det der har gjort forskellen. Det kunne Esbjerg også få, ved at hente Kristo Hussar.

Mon ikke Brydegaard har helt styr på hvilke spillere der skal ind og ud. Men bliver endelig ved med dine bud, det er altid incessant.
JV tror ikke på når EfB udtaler at det gik godt med de nye i Tyrkiet , Ole vil først selv se det. Han mener de roser spillerne for at det ser bedst ud. Skisme noget af en melding.
Så kan vi også få en Hussar, der kan husere på højrekanten. Der er basis for en kultspiller.

Nå...jeg finder selv ud.

ha ha ..
Når man i curling kan have en garder er det vel ok med en husar i fodbold?
Annonce