Forårets profil?
Kolawole eller Bjur :)
Og Skipper som anfører og med et solidt gennembrud.
Kolawole eller Bjur :)
Og Skipper som anfører og med et solidt gennembrud.
JV tror ikke på når EfB udtaler at det gik godt med de nye i Tyrkiet , Ole vil først selv se det. Han mener de roser spillerne for at det ser bedst ud. Skisme noget af en melding.
Men vi har simpelthen ikke været dygtige nok til at forbedre vores forsvar. Det er gået alt for langsomt, vi har jo ikke haft et godt forsvar de seneste 4 sæsoner? Det er noget vi har snakket om i hvert eneste vindue, og det er sjældent at det kun har været på én position nede bagi der har skreget efter en opgradering.