Prøv nu og se dem de dygtigt har hentet.
Det bliver godt.
Snak om dårlig arbejde af Brydegaard er kun JV som kan finde på.Hvor kom vi fra for "lidt" tid siden.
Efter Lungi farvel har det kørt prof i det tempo klubben kunne få råd til.
De har afsluttet kontrakter på nær ( Vigen 2 år tilbage ) som var tåbelige af Lungi og Hammer.
Der mangler ski indsigt i hvor vi var er er nu.
Smil til at vi er med i "spillet".
Det bliver godt.
Snak om dårlig arbejde af Brydegaard er kun JV som kan finde på.Hvor kom vi fra for "lidt" tid siden.
Efter Lungi farvel har det kørt prof i det tempo klubben kunne få råd til.
De har afsluttet kontrakter på nær ( Vigen 2 år tilbage ) som var tåbelige af Lungi og Hammer.
Der mangler ski indsigt i hvor vi var er er nu.
Smil til at vi er med i "spillet".