Blev det konkretiseret, hvordan man vil gå benhårdt efter oprykning?
Snak
tirs 17. feb 13:39
Nej, jeg tror som sådan ikke at de gør mere end de har gjort, det var mere et udtryk for at klubben og spillerne TROR på at de kan rykke op.
tirs 17. feb 13:48
Jeg vil undres hvis ikke de mod Horsens viser de er styrket.
De tre nye forsvars spillere.
From.
Hvidt.
Ankersen væk.
Mo i mål humør.
John spilles ind.
Lausen har fået sin plads , blev anderkendt.
Maden kontrakt ro.
Tjørnelund kontrakt ro.
Marcus stamspiller, giver ham ro.
De unge viser nu opadgående formkurve.
Jo det bliver godt.
De tre nye forsvars spillere.
From.
Hvidt.
Ankersen væk.
Mo i mål humør.
John spilles ind.
Lausen har fået sin plads , blev anderkendt.
Maden kontrakt ro.
Tjørnelund kontrakt ro.
Marcus stamspiller, giver ham ro.
De unge viser nu opadgående formkurve.
Jo det bliver godt.
tirs 17. feb 14:13
Tror stadig ikke mine tæer har rettet sig ud efter i går, det var bare pinligt på så mange planer. Håber godt nok EfB tager ved læring af det her og meget gerne kommer med en udmelding. Hvis jeg var sponsor, så ville jeg i hvert fald tage fat i dem med det samme.
Redigerettirs 17. feb 14:37
Undskyld, men hvad fanden tænker man på at hyre sådan en spade? Jeg var der ikke, men ingen af de spørgsmål, kommentarer eller “diskussioner om religion” hører ingen steder hjemme. Det lyder upassende, uprofessionelt og ubehageligt for alle.
Spillerne - klubbens personale - kan ikke forsvare sig og sættes ubehageligt i spotlyset på scenen foran 800 mand.
Velkommen til provinsen, Tina Müller… Hold nu kæft en flok amatører
Spillerne - klubbens personale - kan ikke forsvare sig og sættes ubehageligt i spotlyset på scenen foran 800 mand.
Velkommen til provinsen, Tina Müller… Hold nu kæft en flok amatører
tirs 17. feb 14:45
Tak for at uddybe @EfB-boldtossen – det giver mening, hvis vi får en god start er det inden for rækkevidde.
Jeg håber også, at klubben som minimum sørger for ikke at bruge vedkommende person igen, og også gerne kommer med en udmelding. Det er vigtigt, at EfB har et trygt og mobbefrit miljø for alle.
Jeg håber også, at klubben som minimum sørger for ikke at bruge vedkommende person igen, og også gerne kommer med en udmelding. Det er vigtigt, at EfB har et trygt og mobbefrit miljø for alle.
tirs 17. feb 14:51
Er det bare mig, eller bliver kampen mod Horsens definerende for hele foråret?
En god indsats og 3 point der, så ser det for alvor lyst ud, en top6 placering er tæt på, og oprykning pludselig ikke så urealistisk?
Og omvendt, taber vi, så er begge dele pludselig langt væk?
Jeg ved godt det ikke er så sort/hvidt, men jeg tror at det bliver en vanvittig nervepirrende kamp.
En god indsats og 3 point der, så ser det for alvor lyst ud, en top6 placering er tæt på, og oprykning pludselig ikke så urealistisk?
Og omvendt, taber vi, så er begge dele pludselig langt væk?
Jeg ved godt det ikke er så sort/hvidt, men jeg tror at det bliver en vanvittig nervepirrende kamp.
tirs 17. feb 14:56
Jeg tog mig den frihed at kontakte Allan Agerholm, og rose det gode arrangement, og ytre kritik over Frede Madsens "performance".
Allan svarede mig - nu vil jeg ikke referere ordret, af hensyn til "privatlivets fred", men signalet var ikke til at misforstå.
Jeg tror Tina Müller eller en anden kommer til at stå for den del fremover.
Allan svarede mig - nu vil jeg ikke referere ordret, af hensyn til "privatlivets fred", men signalet var ikke til at misforstå.
Jeg tror Tina Müller eller en anden kommer til at stå for den del fremover.
tirs 17. feb 15:11
@efb-boldtossen
Fornuftig beslutning, tak for det!
Det er vigtigt, at vi siger fra når vi oplever den slags.
Fornuftig beslutning, tak for det!
Det er vigtigt, at vi siger fra når vi oplever den slags.
Redigerettirs 17. feb 15:26
Sgu nogle dejlige kommentarer med kritik af, hvad der lyder til, at være en ubehøvlet opførsel.
Esbjerg fB skal være et rart sted at være, uanset hvilket køn, seksualitet og religion man tilhører.
Jeg havde måske håbet vi ville have lært mere efter episoden med Simpson, som stadig gør ondt at tænke tilbage på. Men det lyder til at Agerholm tager hånd om det. Han virker til at have gjort det godt, jeg kunne dog godt være bange for, at han ser Esbjerg fB som et skridt på vejen, og godt kunne være på vej videre inden alt for længe.
Esbjerg fB skal være et rart sted at være, uanset hvilket køn, seksualitet og religion man tilhører.
Jeg havde måske håbet vi ville have lært mere efter episoden med Simpson, som stadig gør ondt at tænke tilbage på. Men det lyder til at Agerholm tager hånd om det. Han virker til at have gjort det godt, jeg kunne dog godt være bange for, at han ser Esbjerg fB som et skridt på vejen, og godt kunne være på vej videre inden alt for længe.