Snak

Mere indhold efter annoncen
@Womble o.a.

Jeg er helt enig i, at Agerholm og Sebastian gør et rigtig godt stykke arbejde.

Og det er fin balance for klubben at skabe begejstring, uden at puste forventningerne for højt op.

Lad os håbe, at vi napper Horsens i den første kamp - det kan måske udløse noget eufori og samtidig gøre spillerne frigjorte, fordi vi så er meget tæt på top 6.

Enig, Dr. Hansen, og det vil også trække mange folk på stadion!
Nu må den forårssæson også snart gerne begynde .. :-)
Den der fanmarch der er arrangeret inden kampen mod Horsens, hvor går den fra og til, og hvornår?
..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak :)
Håber de er enige om at være i kontrol så vi ikke bliver staffet.
Edit..
Montano slog indtil videre ikke til i silkeborg. Og er nu udlånt til finsk klub.

Så selvom de har fået par af vores tidligere spillere til at præstere så er det altså ikke alle de kan trylle om til superliga spillere :)
Montano slog indtil videre ikke til i silkeborg.


Jeg ved godt, at rigtig mange herinde var glade for Montano efter han blev omskolet til venstre back.
Men jeg har faktisk aldrig været 100 % begejstret for hans præstationer på denne position. Jeg syntes ofte han manglede luft til at komme med retur når han stødte med frem og hans indlæg fra kanten var ofte "ikke farlige".
Annonce