@Womble o.a.
Jeg er helt enig i, at Agerholm og Sebastian gør et rigtig godt stykke arbejde.
Og det er fin balance for klubben at skabe begejstring, uden at puste forventningerne for højt op.
Lad os håbe, at vi napper Horsens i den første kamp - det kan måske udløse noget eufori og samtidig gøre spillerne frigjorte, fordi vi så er meget tæt på top 6.
Jeg er helt enig i, at Agerholm og Sebastian gør et rigtig godt stykke arbejde.
Og det er fin balance for klubben at skabe begejstring, uden at puste forventningerne for højt op.
Lad os håbe, at vi napper Horsens i den første kamp - det kan måske udløse noget eufori og samtidig gøre spillerne frigjorte, fordi vi så er meget tæt på top 6.